Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه ظرفیت بی‌نظیری در عرصه درمان و آموزش پزشکی دارد و این توانایی‌ها باید به صورت جدی برای همسایگانمان به ویژه در کشور عراق معرفی شود.

دکتر محمودرضا مرادی در نشست هماهنگی حضور در نمایشگاه توریسم سلامت در اربیل عراق، گفت: در این نمایشگاه حضوری فعال و پررنگ خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه توریسم سلامت، گفت: بهره مندی استان از پزشکان توانمند، وجود بیمارستانهای مطرح، تجهیزات مدرن و نیز اشتراکات فرهنگی استان با کشور عراق به خصوص در اقلیم کردستان عراق می طلبد برنامه ای جامع  برای معرفی توانایی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به فعالیت سایر کشورها در عراق، باید برای ارتقای توریسم درمانی و بهره مندی بیشتر اقتصاد استان از مواهب آن فعال‌تر باشیم.

دکتر روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست گفت: چهار بیمارستان دولتی در کرمانشاه مجوز پذیرش بیماران خارجی را دارند و در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندیهای خود را دارند.

دکتر ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز گفت: همجواری با کشور عراق فرصتی استثنایی برای دانشگاه است تا به توسعه توریسم درمانی بپردازیم.

نمایشگاه توریسم سلامت ایرانیان طی روزهای 26 تا 28 آذر در اربیل عراق برگزار می شود و قرار است شهرها و واحدهای درمانی کشور توانایی های خود را برای جذب توریست سلامت در این نمایشگاه عرضه  کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه توريسم سلامت استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود