Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@02:02:54 GMT

بودجه ۹۹ دانشگاه لرستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۰۳۳

بودجه ۹۹ دانشگاه لرستان اعلام شد

اعتبارات بودجه‌ای سال ۹۹ دانشگاه لرستان بر اساس لایحه بودجه کل کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه ۹۹ کل کشور در هیئت دولت مصوب شده و روز گذشته، ۱۷ آذرماه این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. بر این اساس قرار است بودجه ۹۹ پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و مطرح شده در صحن علنی مجلس به تصویب رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور، اعتبارات بودجه‌ای دانشگاه لرستان میلیون ریال برآورد شده است.      
مبالغ یاد شده به عنوان بودجه پیشنهادی دولت تعیین شده و هنوز این بودجه به تایید نهایی نرسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه لرستان بودجه 99 مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد

 آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای چند محور مهم کاری است که نیازمند عقلانیت و تدبیر، همت و پیگیری و نیز دقت نظر است.

وی افزود: بخش اول کار آمایش نیازهای سیستان و بلوچستان تهیه جدول نیازمندی‌ها و سپس پیگیری برای جذب بودجه است که البته هر کدام از این کارها سخت و نیازمند تلاش و همت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته بر اساس تعاملات و همکاری خوب مسوولان استانی، عنایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور وضعیت اختصاص بودجه خوب بوده اما نیاز ما بیشتر از این‌هاست.

آیت الله محامی ادامه داد: محور دوم کار توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است که معیار توزیع می‌تواند نیازمندی، تاثیرگذاری پروژه و توان دستگاه در اجرای پروژه باشد و در این جهت نیازمند عقلانیت و تدبیر هستیم که در رشد و آینده استان بسیار مهم است چرا که گاهی دوستان تلاش کرده و بودجه‌هایی هم به استان می‌آید اما هدر می‌رود و از این قبیل پروژه‌ها در سطح استان مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم نتیجه خدمات و زحمات دستگاه‌های مختلف در زندگی مردم لمس شود و مردم نتیجه این زحمات را در سفره خود احساس کنند و عامل امیدواری بیشتر آن‌ها به خدمات بیشتر مسوولان است و مسوولان باید با کار خود در میان مردم امید آفرینی کنند نه اینکه تنها حرف بزنند و البته واقعیات هم باید به طور دقیق برای مردم بیان شود و بزرگنمایی صورت نگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • حمایت سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند