Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@21:01:58 GMT

جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۰۳۹

جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل

جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل با نمایش فیلم‌های «زر زری کاکل‌زری»، «سوزن»، «نقال کوچک»، «نقاش کوچولو» و «ضرب‌المثل» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیاهکل، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان صبح امروز در افتتاحیه جشنواره فیلم رشد سما سیاهکل گفت: «زبان هنر در انتقال پیام و تأثیرگذاری بر فرهنگ جامعه مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

افشار ضیاظریفی در این مراسم که علاوه بر دانش‌آموزان و معلمان این مرکز آموزشی فرهنگی، رحمت دیانت رئیس آموزش‌وپرورش سیاهکل نیز حضور داشت، خاطرنشان کرد: «با توجه به پیشرفت جوامع می‌توان از طریق فیلم فرهنگ فاخر و ارزشمند هر سرزمینی را در سطح جهان به مخاطبان انتقال داد و امروز باید بتوانیم فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را که مبتنی بر اخلاق و ارزش‌های والای انسانی است به جهان انتقال دهیم.»

وی جشنواره فیلم رشد را از قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمای ایران دانست و خاطرنشان کرد: «این جشنواره به‌دنبال آن است که به‌عنوان یک رسانه آموزشی عمل کرده و بیشترین و سریع‌ترین مفاهیم علمی، آموزشی و فرهنگی را به دانش‌آموزان منتقل کند.»

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان و متصدیان عرصه فرهنگ و هنر برای حفظ این دستاورد آموزشی – هنری هرسال شاهد تعالی و رشد والای آن باشیم.

رحمت دیانت رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان سیاهکل نیز در سخنان کوتاهی از برگزاری این جشنواره ابراز خوشحالی کرد و مدرسه سبز سمای سیاهکل را یکی از مراکز آموزشی خوب و اثرگذار در شهرستان سیاهکل دانست.

وی خواستار حضور مسئولان بین دانش‌آموزان و حمایت آنان از جشنواره‌های دانش‌آموزی برای تشویق و ترغیب بیشتر دانش‌آموزان برای ساختن فردایی بهتر شد.

انتهای پیام/4117/4062/

جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد

استاندار البرز در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور هستیم.

وی گفت: البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان ۲ نوبته و کلاس ها نیز با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود.

عبداللهی در عین حال افزود: اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و تا پایان دولت سیزدهم نیز این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف