Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:08:18 GMT

دو اخراج مشابه برای پدیده سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۰۶۸

دو اخراج مشابه برای پدیده سپاهان

محمد محبی بار دیگر با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد تا در دیدار بعدی تیمش حضور نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که اولین فصل حضورش در لیگ برتر سپری می کند، اگرچه تعداد بازی هایش هنوز به عدد 15 نرسیده ولی دو کارت قرمز در کارنامه این بازیکن جوان در لیگ نوزدهم ثبت شده است.


دیدار برابر پارس جنوبی جم، امیرقلعه نویی محمد محبی را به دلیل دو کارت در ثانیه های پایانی بازی از دست داد و حالا بار دیگر اتفاق مشابهی برای پدیده سپاهان رخ داد و این بازیکن با دریافت دو کارت زرد در کمتر از 10 دقیقه، اینبار توسط بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فولادمبارکه سپاهان محمد محبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-4 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید. 

بارسا امیدوار بود که بتواند پیروزی بازی رفت که با نتیجه 2-3 در پارک دو پرنس به دست آمده بود را حفظ کند و گل زودهنگامی که به ثمر رساند هم این امید را افزایش داد اما شرایط مطابق خواسته و پیش‌بینی آنها پیش نرفت و اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول همه معادلات را برای آنها برهم زد. 

یامال هم که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، به نوعی قربانی این اخراج و 10 نفره شدن تیمش شد و در فاصله چهار دقیقه پس از خروج آرائوخو از زمین بود که او هم با تصمیم ژاوی تعویض شد و جایش را به اینیگو مارتینز داد تا تغییراتی در سبک بازی بارسا ایجاد شود اما این اتفاق هم کمکی به آنها نکرد. 

یامال که پس از پایان این بازی بسیار ناراحت و مغموم به نظر می‎‌رسید، در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« همیشه دیدارهای دوباره‌ای در فوتبال وجود خواهند داشت. ما بازخواهیم گشت.»

دیگر خبرها

  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)