Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن جوان‌شیونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یازدهمین دوره جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه «آب» با هدف مدیریت بهینه در مصرف آب تاکنون در ۶ شهر استان شامل چایپاره، ماکو، خوی، سلماس، ارومیه، مهاباد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آخرین مرحله این جشنواره فردا در بوکان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این ارتباط بیش از سه‌هزار دانش‌آموز پایه اول و دوم ابتدایی استان با برگزاری این جشنواره در قالب برنامه‌های شاد و مفرح و با زبان ساده در خصوص نحوه درست آب و اهمیت این ماده حیاتی آموزش داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات سرود، نقاشی، دل‌نوشته و ایجاد تشکل‌های حامی آب از دیگر برنامه‌های تبلیغی جشنواره نخستین واژه آب در کشور است که در شهرهای مختلف استان نیز برگزار می‌شود.

کارشناس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دانش‌آموزان سفیران شرکت آب و فاضلاب هستند که می‌توانند آموخته‌های خود را به خانواده‌ها منتقل کرده و فرهنگ مصرف بهینه آب را در جامعه نهادینه کنند.

«جوان‌شیونی»، تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ برای دریافت نظرات و پیشنهاد شهروندان است که از این طریق شهروندان، کودکان و نوجوانان می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و نظرات و پیشنهادات خود را در راستای مدیریت مصرف آب شرب به شرکت آب و فاضلاب منتقل کنند.

تجلیل از دانش‌آموزان فعال و توزیع بسته ‌های آموزشی بین آنان از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

مهاباد دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۰ مدرسه شهری و روستایی در جنوب آذربایجان‌غربی در حال تحصیل هستند.

جشنواره فراگیری نخستین واژه آب با هدف آموزش مصرف بهینه این موهبت الهی و تبیین ارتباط آن با آبادانی به مدت ۱۰ سال است در سراسر کشور اجرا می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی آب و فاضلاب جشنواره آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آب و فاضلاب جشنواره آموزش و پرورش دانش آموزان آذربایجان غربی آب و فاضلاب جشنواره آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • مؤلفه‌های آموزش و فرهنگسازی به عنوان عوامل موثر در مصرف بهینه نان
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده