Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا اظهار داشت: این ۲ رزمی‌کار مهابادی با عقد قراردادی یک ساله در لیگ برتر برای تیم هیات ووشو همدان در فصل جاری به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: «سیاوش صالح‌زاده» در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و «رحمت رسولی» در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم هر ۲ در بخش ساندا در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان از روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: در فصل جدید این مسابقه‌ها، هشت تیم در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.

وی عنوان کرد: تیم‌های دانشگاه‌ آزاد، پاس ناجا، هیات همدان و هیات البرز در گروه اول و پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات اصفهان و زاگرس پارس نیز در گروه دوم رقابت‌ می‌کنند.

در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ووشو کشور تیم هیات همدان فردا در آکادمی فدراسیون ووشو به مصاف تیم البرز خواهد رفت.

هیات ووشو مهاباد در سال گذشته عملکرد درخشانی در رده‌های مختلف سنی داشت و بر این اساس با ۳۰۵ امتیاز به عنوان هیات برتر ووشو سال ۱۳۹۷ استان شناخته شد.  

رشته ووشو در مهاباد یکی از رشته‌های رزمی پرطرفدار محسوب می‌شود؛ هم‌اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۱۵ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.  

برچسب‌ها مهاباد لیگ برتر ووشو ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد لیگ برتر ووشو ورزشی مهاباد لیگ برتر ووشو ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

سپاهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز(چهارشنبه) در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این برد ۴۲ امتیازی شد و با عبور از تراکتور تبریز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن ۳۰ امتیازی هم فعلا در رده هشتم جای دارد.

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن
گل‌: شهریار مغانلو در دقیقه ۶۹

شرح گل: شهریار مغانلو موفق شد ضربه پنالتی را با وجود شیرجه بلند محسن فروزان وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو (علی‌اصغر اعرابی، ۶۵)، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

ترکیب ذوب‌آهن

پارس جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (مجید علیاری، ۷۴)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان