Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@04:29:49 GMT

در صورت پیروزی، به کاهش خدمات عمومی پایان می‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۲۰۸

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جان مک‌دانل»، گزینه حزب کارگر بریتانیا برای تصدی وزارت اقتصاد، گفت که در صورت رسیدن به این مقام، در تاریخ پنج فوریه نخستین طرح خود برای مالیات و مخارج بودجه را ارائه خواهد کرد. 

مک‌دانل گفت: «نخستین اقدامم پس از تصدی این مقام این خواهد بود که نامه‌ای به دفتر بودجه و مسئولیت بنویسم و از آن‌ها بخواهم که آماده‌سازی‌ها برای نخستین بودجه مرا در تاریخ پنج فوریه آغاز کنند؛ تاریخی که در آن ۱۰ سال کاهش خدمات عمومی به پایان می‌رسد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب کارگر اعلام کرده که در صورت تصدی قدرت، یک دهه کاهش خدمات عمومی را پایان می‌دهد و دستمزد کارگران بخش عمومی را پنج درصد افزایش خواهد داد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب کارگر بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی طی نشست مدیرکل و معاون دفتر بودجه سازمان متبوع با ستاد اداره کل با اشاره به تحقق مطالبات مردمی به اندازه توان فنی و اعتباری، اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.وی از تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه ابراز خرسندی، رضایت و قدردانی کرد و گفت: با تداوم تلاش های مستمر در جذب اعتبارات و افزایش توان فنی مجموعه برای تحقق مطالبات مردمی بیش از پیش کوشش می شود.در ادامه این جلسه هریک از روسای ستادی با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بودجه و اعتبارات حوزه های مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداخته که از مهمترین آنها می توان به عملکرد تخصیص اعتبارات و دیون، اعتبارات استانی و جاری، اولویت بندی پروژه ها، هزینه کردهای تامین اجتماعی و نوسازی ساختمان اداری اداره کل اشاره کرد.

 

همچنین، عملکرد تن کیلومتر کالاها، تسهیلات نوسازی ناوگان، تغییر رویکرد اعتبارات حوزه حریم راهها و راه های روستایی و سامانه های هوشمند جاده ای و مصوبات سفرهای ریاست جمهوری از موارد دیگر بوده است.

 

این نشست با هدف بررسی عملکرد بودجه سال 1402 و هم اندیشی برای بودجه سال جاری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم