Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایتالیا پیش از آغاز مسابقاتش در جام ملت‌های اروپای سال ۲۰۲۰، در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم‌های ملی انگلیس و جمهوی چک می‌رود. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ملی‌پوشان فوتبال ایتالیا با سه بازی تدارکاتی برای حضور در جام ملت‌های اروپای سال آینده آماده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ایتالیایی‌ها با آلمان برای برگزاری یک دوستانه در خاک ژرمن‌ها به توافق رسیده بودند و اکنون آنها دو بازی دوستانه دیگر را هم در دستور کار قرار داده‌اند که بازی اول در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر تیم ملی انگلیس خواهد بود و بازی دوم در ماه ژوئن مقابل جمهوری چک برگزار می‌شود.

شاگردان روبرتو مانچینی که صعودشان به مرحله نهایی یورو 2020 را قطعی کرده‌اند، روز 27 ماه مارس سال 2020 (هفتم فروردین 99) به انگلیس سفر می‌کنند تا مقابل تیم ملی فوتبال این کشور به میدان بروند. آنها 4 روز بعد در شهر نورنبرگ آلمان، به مصاف ژرمن‌‌ها خواهند رفت و چند روز پیش از آغاز کارشان در مرحله گروهی یورو در تاریخ چهارم ژوئن (14 خرداد) نیز در خانه مقابل تیم ملی جمهوری چک صف‌آرایی خواهند کرد.

ایتالیا در دیداری دوستانه به مصاف آلمان می‌رود

 

تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی یورو 2020 با تیم‌های سوئیس، ترکیه و ولز مصاف خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال انگلیس روبرتو مانچینی فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال انگلیس روبرتو مانچینی فوتبال ایتالیا فوتبال انگلیس روبرتو مانچینی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس

باشگاه گل‌گهر برای مصاف با استقلال خوزستان پوستر جالبی طراحی کرد...

طرفداری| پوستر باشگاه گل‌گهر برای مصاف با استقلال خوزستان، المانی ایرانی دارد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز پنجشنبه (30 فروردین) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان است. باشگاه گل گهر پوستر جالبی طراحی کرده توپ و لوگوهای دو باشگاه را روی فرش ایرانی تصویر کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین
  • تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس