Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - هرچقدر به شروع نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می شویم اخبار مربوط به فعالیت باشگاه های بزرگ اروپا در این بازار بیشتر از قبل منتشر می شود. بایرن مونیخ هم یکی از تیم هایی است که ممکن است نیم نگاهی به این بازار داشته باشد.

به گزارش کریستین فالک خبرنگار بیلد، در حال حاضر بایرن مونیخ هیچ برنامه ای برای نقل و انتقالات ژانویه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شاهد هیچ ترانسفری در بایرن نخواهیم بود. حتی مصدومیت لوکاس هرناندز و نیکلاس زوله هم باعث نشده بایرنی ها به فکر جذب مدافع وسط جدید باشند. از سوی دیگر، به نظر می رسد نویر در بایرن ماندنی است و این تیم دروازه بان جدید جذب نمی کند. این یعنی احتمال پیوستن نوبل به بایرن مونیخ در تابستان آینده به پایین ترین حد رسیده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت بایرن با تک گل یوشوا کیمیش در دقیقه 63، یک بر صفر به برتری رسید. با توجه به برد 2 بر صفر آرسنال در دیدار رفت، با توجه به تساوی 2 بر 2 دو تیم در دیدار رفت، بایرن با این پیروزی به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ