Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:49:20 GMT

۵۵ نفر در اندیمشک داوطلب انتخابات مجلس شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۲۵۲

۵۵ نفر در اندیمشک داوطلب انتخابات مجلس شدند

جهانگیری با بیان اینکه ۵۵ نفر در اندیمشک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند گفت: تعداد افراد متقاضی نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۱۸ آذر) در گفت و گو با جمعی از خبرنگاران، بیان اینکه ۵۵ نفر در اندیمشک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند، اظهار کرد: ۶ نفر از این افراد خانم و ۴۹ نفر مرد هستند و کمترین سن داوطلبان ۳۰ سال و سه ماه و بالاترین سن ۶۴ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اندیمشک افزود: میانگین سنی داوطلبان در این دوره از انتخابات در شهرستان اندیمشک ۴۱ سال بوده است و تعداد افراد متقاضی نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه جلسه انتخاب هیات اجرایی در اندیمشک نیز برگزار و هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل توسط معتمدین انتخاب شدند اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان انجام و کمیته های مربوطه نیز در این راستا تشکیل شده اند.

 

جهانگیری ضمن دعوت داوطلبان به قانونمداری تصریح کرد: اولویت نخست برای برگزاری انتخابات برای ما تمکین به قانون است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت اصول و مقررات قانونی، تلاش کنند.


وی عنوان کرد: روند انتخابات در اندیمشک مطابق با برنامه زمان بندی انجام می شود و مصادیق تبلیغات مجاز و غیرمجاز باید توسط داوطلبان رعایت شود.

 

گفتنی است، شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارد.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی استان همدان خراسان جنوبی دانشجو یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار اندیمشک برگزاری انتخابات قانونمند انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دهلی نو، در سرتاسر هند چند هفته‌ای است که رقابت‌های انتخاباتی برای ورود به مجلس نمایندگان موج می‌زند.
از نخست وزیر گرفته تا وزرا و نامزد‌های احزاب مخالف به شهر‌های مختلف می‌روند تا آرای مردم را به نفع خود جلب کنند.
در هفته‌های اخیر هر ادعا و کنشی از سوی ائتلاف حاکم موسوم به ان دی‌ای (NDA) با پاسخ و واکنشی از سوی ائتلاف مخالف آنها یعنی آی ان دی آی‌ای (I.N.D.I.A) روبرو می‌شد یا بالعکس.
احزاب مختلف با صدور بیانیه‌ها و منشور‌های انتخاباتی به مردم وعده می‌دهند که در صورت پیروزی در انتخابات، رفاه را برای شهروندان هندی به ارمغان می‌آورند.
راهول گاندی از رهبران سرشناس مخالف دولت مرکزی هند، حزب حاکم را به تضعیف، تبدیل و یا و تعویض قانون اساسی متهم کرد و مدعی شد هدف حزب ما یعنی حزب کنگره و احزاب مخالف دولت، حفظ قانون اساسی و دموکراسی در کشور است.
نخست وزیر هند در واکنش به این ادعای مخالفان، آنرا بی‌مبنا خواند و مدعی شد که حزب حاکم حافظ قانون اساسی هند است.
حزب حاکم و احزاب هم ائتلافی اش مدعی
تصاحب ۴۰۰ صندلی از ۵۴۵ صندلی مجلس نمایندگان در انتخابات پیش رو هستند.
احزاب مخالف، این هدف را تخیلی و بلند پروانه توصیف کردند.
از جمعه ۳۱ فروردین انتخابات مجلس نمایندگان هند شروع می‌شود.
۴۲ روز طول می‌کشد تا رای ۹۶۹ میلیون نفر از واجدان شرایط جمع‌آوری شود.
۱۲ خرداد انتخابات به پایان می‌رسد و سه روز بعد یعنی پانزدهم، پیروز انتخابات مشخص می‌شود.

 

 

اظهارات:
پریانکا گاندی: دبیر کل حزب کنگره
نارندرا مودی: نخست وزیر هند

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس