Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران گفت: قانون انتخابات جامع و کاملی است و اجازه دخل و تصرف و دخالت سلایق شخصی را در فرایند انتخابات را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، احمد حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در همایش هیأت‌های اجرایی انتخابات مازندران در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی ساری، اظهار کرد: مرحله اول ثبت‌نام خیلی خوب و آرام و بدون حاشیه در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فلسفه و برگزاری و تشکیل این برنامه برای وفاق و همدلی بیشتر و برای نشان از اهمیت و حساسیت انتخابات است و جلوگیری از آسیب‌هایی که در روند انتخابات اتفاق می‌افتد.

استاندار مازندران با بیان اینکه فرمانداران ما مجرب هستند و اعضای ستاد انتخابات تجربه زیادی دارند، تصریح کرد: فرمانداران نقش کلیدی در انتخابات و در اجرای مصوبات و تصمیمات هیأت اجرایی دارند.

این مسؤول با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات انتخاب‌های مختلفی را اجرا کردند و به آسیب‌های فرایند انتخابات اشرافیت کامل دارند، گفت: وظیفه ما امانت‌داری آرای مردم است و ما هیچ وظیفه‌ای جز اخذ آرا و کسب آرا نداریم و باید از آرای مردم صیانت کنیم.

حسین‌‌زادگان افزود: گاهی افراد برای خرید و فروش آرا در برخی از حوزه‌های انتخابیه ورود پیدا می‌کنند، اعضای هیأت اجرایی موظف هستند این مسائل را به‌خوبی نظارت کنند در صورت مشاهده افراد شناسایی شده را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

وی عنوان کرد: هر چه میزان روابط هیأت اجرایی، بازرسی نظارت با هماهنگی فرمانداران بیشتر باشد، انتخابات بهتری را در حوزه‌های انتخابیه داریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه قانون انتخابات جامع و کاملی است و اجازه دخل و تصرف و دخالت سلایق شخصی را  در فرایند انتخابات را نمی‌دهد، گفت: مازندران پیشتاز تشکیل هیأت اجرایی بوده است و سرعت،دقت در کار باید در انتخابات لحاظ شود.

این مسؤول با بیان اینکه باید طبق قانون عمل کنیم، اظهار کرد: قانونمندی و بی‌طرفی را باید در انتخابات رعایت کنیم تا در فرایند انتخابات دچار مشکل نشویم.

حسین‌زدگان با اشاره به حضور و نقش سمن‌ها در انتخابات، گفت: سمن‌ها به لحاظ وظایفی که به آنها محول شده حق ندارند علیه کاندیداهای مشخص ورود پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در فضاهای مجازی دیده می‌شود برخی از داوطلبان انتخابات مجلس بصورت علنی تبلیغات خود را آغاز کرده اند، فرمانداران موظف به تذکر کتبی به این افراد هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه برگزاری انتخابات تجلی اراده مردم ایران است، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند و باشکوه را در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان رقم بزنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه بر خود مکلف می‌دانیم که انتخابات در چارچوب قانون برگزار شود، افزود: انتخابات دوره دهم قانونمند و بدون مشکل برگزار شد که این روند در این دوره نیز ادامه دارد.

حسین‌‌زادگان گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری در مازندران فراهم شده و مراحل انتخابات همزمان با سراسر کشور تا روز دوم اسفند روز شمار خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/86051/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار همایش نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم