Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران بیژن مقدم‌بیرانوند در جمع خبرنگاران، رویکرد برنامه‌محور شورای هماهنگی بانک‌های لرستان را تسهیل در فرایند تسهیلات ازدواج برای زوج‌های لرستان برشمرد و اظهار کرد: عملکرد برخی بانک‌های خصوصی و دولتی استان در جهت پرداخت نکردن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج غیرقابل دفاع بوده چراکه پرداخت تسهیلات ازدواج یک امر ملی و تکلیف بر بانک‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ذکر این مطلب که برخی بانک‌ها و مؤسسات حتی یک ریال پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج ندارند و هیچ توجیهی هم در این رابطه پذیرفته نیست و می‌طلبد که مسئولان ارشد استان به این موضوع ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: در ارزیابی تمام بانک‌ها و رصد آماری پرداخت تسهیلات ازدواج در بین بانک‌های دولتی و خصوصی لرستان، بانک ملی با درصد پرداختی بیش از ۹۰ درصد بیشترین پرداختی را در استان دارد.

مقدم‌بیرانوند با اشاره به این‌که بانک ملی لرستان در پرداخت وام ازدواج علاوه‌بر رتبه نخست استان رتبه اول کشور را در بین شعب بانک ملی به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: مجموع اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج بانک‌های دولتی و خصوصی استان از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال بوده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان، تعداد افراد در صف وام ازدواج در لرستان را ۴۹۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۷۳۴ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده، ضمن این‌که درصد پرداختی بانک‌های استان نسبت به اعتبار مصوب ۵۵ درصد است.

وی با ذکر این مطلب که از ابتدای سال تاکنون ۹۷ میلیارد ریال از سوی بانک‌های خصوصی استان به زوج‌های جوان پرداخت شد است، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲۷ نفر متقاضی در صف این‌ بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ازدواج هستند این در حالی‌است که در مجموع ۴۹۰۰ نفر در بانک‌های دولتی و خصوصی در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیرانوند خبرنگاران شورای بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت تکلیف قانونی دستگاه‌های متولی است، افزود: ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با جدیت بر اجرای قوانین این حوزه نظارت داشته و تصمیمات براساس اولویت‌های آذربایجان غربی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در جامعه، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی، چون صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...، با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تولید محتوای مناسب و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مستمر برای جامعه هدف، برنامه جوانی جمعیت را در بین جوانان ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و دانشگاهیان و صاحب نظران برای اطلاع رسانی این مباحث به جامعه هدف استفاده شود.

معتمدیان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت برای فضای مجازی، اضافه کرد: از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی جهت ارتباط گیری صحیح با جامعه هدف استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین جوانی جمعیت در استان، گفت: از ظرفیت دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان که به موضوع جوانی جمعیت اشراف دارند، روند تبیین سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم در این حوزه تبیین شده و زمینه گفتگو و اقناع سازی جامعه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر آگاه سازی جامعه از ظرفیت‌های قانون جوانی جمعیت، افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه تسهیلات تشویقی از قبیل ارائه زمین، مسکن و تسهیلات بانکی، به جامعه هدف جوانی جمعیت اطلاع رسانی شده تا واجدین شرایط بتوانند از این موارد تشویقی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند