Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@22:57:49 GMT

رکوردشکنی دیزنی با فروش 10 میلیارد دلاری

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۳۹۴

رکوردشکنی دیزنی با فروش 10 میلیارد دلاری

کمپانی دیزنی فروش سالانه خود را برای اولین بار در تاریخ به رقم بی‌سابقه ۱۰ میلیارد دلار می‌رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، با آغاز اکران فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر»، کمپانی دیزنی مجموع فروش محصولات اکران‌شده خود در سال ۲۰۱۹ را به زودی به رقم بی‌سابقه ۱۰ میلیارد دلار می‌رساند که ۶.۷۱ میلیارد دلار آن از محل گیشه بین‌الملل و بیش از ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۸ میلیارد دلار آن نیز در سینماهای آمریکا حاصل شده است.

انیمیشن «منجمد ۲» نیز فاصله کوتاهی تا رسیدن به فروش یک میلیارد دلار دارد و ششمین فیلم از محصولات دیزنی در سال ۲۰۱۹ خواهد بود که به فروش میلیارد دلاری می‌رسد. پیش از این «کاپیتان مارول»، «انتقام جویان: انتهای بازی»، «علاء‌الدین»، «داستان اسباب‌بازی ۴» و «شیرشاه» توانسته بودند وارد باشگاه میلیارد دلاری‌های دیزنی در سال جاری شوند.

با اضافه کردن فروش کمپانی فاکس که دیزنی مالکیت آن را خریداری کرده، مجموع فروش این کمپانی تاکنون به ۱۱.۹۴ میلیارد دلار رسیده است که سهم گیشه بین‌الملل ۸.۱۴ میلیارد دلار و سهم گیشه آمریکا ۳.۸ میلیارد دلار است.

رکورد قبلی فروش سالانه کمپانی دیزنی با ۷.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ رقم خورده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002wnl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیزنی انیمشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود

وزارت اقتصاد روسیه قیمت هر بشکه نفت را در بودجه فدرال برای بازه زمانی سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۷ میلادی ۶۵ دلار پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، براساس تازه‌ترین چشم‌انداز مشاهده‌شده از سوی این خبرگزاری، وزارت اقتصاد روسیه پیش‌بینی خود را برای قیمت صادرات نفت خام در سه سال آینده، به ازای هر بشکه ۶۵ دلار پیش‌بینی کرد.

براساس این برآورد که به‌منظور تهیه و تدوین بودجه فدرال استفاده می‌شود، قیمت نفت در برآوردهای پیشین برای سال ۲۰۲۴، ۷۱ دلار و ۳۰ سنت، برای سال ۲۰۲۵، ۷۰ دلار و ۱۰ سنت و برای سال ۲۰۲۶، ۷۰ دلار در نظر گرفته شده بود.

روسیه در پی تنش‌های مسکو - کی‌یف، با تحریم‌های بی‌شماری از سوی غرب ازجمله محدودیت در خرید محموله‌های نفت خام این کشور و نیز اعمال سقف قیمتی ۶۰ دلار برای هر بشکه روبه‌رو شده است.

بازنگری کاهشی احتمالاً فشار بیشتری را بر بودجه روسیه وارد می‌کند و احتمال دارد که این کشور با کسری ۶.۵۶ میلیارد دلاری یا ۰.۳درصدی تولید ناخالص داخلی در سه ماه نخست روبه‌رو شود.

بااین‌حال، درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز روسیه در سه ماه نخست سال ۲۰۲۴، به‌دلیل افزایش قیمت‌ها ۷۹.۱درصد بیشتر از سال ۲۰۲۳ بوده است.

قیمت گاز طبیعی برای صادرات به اتحادیه اروپا و ترکیه، در سال جاری میلادی به ازای هر هزار مترمکعب ۲۹۷.۳ دلار، برای سال ۲۰۲۵ میلادی ۲۸۵.۸ دلار و برای سال  ۲۰۲۶ میلادی ۲۷۶.۱ دلار پیش‌بینی شده بود که اکنون، براساس تازه‌ترین برآوردها، این ارقام به‌ترتیب برای سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ میلادی ۳۲۱.۷ دلار، ۳۰۸.۳ دلار و ۲۹۶ دلار پیش‌بینی شده است.

قیمت گاز طبیعی برای صادرات به مقصد چین نیز کاهش یافته است.

براساس پیش‌بینی توسعه اجتماعی - اقتصادی روسیه تا سال ۲۰۲۷، صادرات نفت روسیه امسال اندکی افزایش یافته و از ۲۳۸ میلیون تن در سال ۲۰۲۳ به ۲۴۰ میلیون تن (روزانه ۴.۸ میلیون بشکه) رسیده است.

دیگر خبرها

  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟