Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:15:37 GMT

توقیف 11 خودروی شوتی در عملیات پلیس اراک

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۵۱۵

توقیف 11 خودروی شوتی در عملیات پلیس اراک

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح عملیاتی روز گذشته پلیس در شهرستان اراک و کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق و توقیف 11 دستگاه خودروی شوتی در عملیات ماموران خبر داد.

براساس اعلام پلیس، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" در این‌باره گفت: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی که رانندگی مخاطره آمیزی در سطح محورهای مواصلاتی دارند، روز گذشته طرحی عملیاتی در این خصوص از سوی ماموران انتظامی شهرستان اراک اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح عملیاتی، ماموران انتظامی شهرستان اراک موفق شدند، 11 دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک، شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها 32 دستگاه ماشین لباسشویی، ماکروویو، کولر گازی، ماشین ظرفشویی و مقادیر زیادی لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه و دیگر کالاهای قاچاق کشف شد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را بر اساس اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:‌ در این عملیات 13 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با تاکید بر تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا در استان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در امر قاچاق کالا و تردد چنین خودروهایی در محورهای مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری قاچاق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پلیس هرمزگان سردار "علی اکبر جاویدان" افزود:مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس هنگام گشت در یکی از جاده های فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بنز s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در بررسی و استعلام مشخص شد خودرو فاقد مدارک لازم بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

رییس پلیس هرمزگان خاطرنشان کرد: یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال نیز در یکی از جاده های روستایی دشت امام شهرستان بندرعباس کشف و توقیف شد و متهم پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان