Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق اینتر از کونته به شدت تمجید کرد که با فرهنگ خود، همه بازیکنان را آماده فداکاری برای تیم کرده است.

طرفداری - دو تیم اینتر و بارسلونا سه شنبه شب از چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و شرایط طوری است که صعود کاتالان ها قطعی شده اما نراتزوری به پیروزی نیاز دارد. ماسیمو موراتی، رئیس و مالک سابق اینتر در گفتگو با روزنامه کاتالانی اسپورت گفت:

اینتر-بارسلونا همیشه خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از بابت تاریخ، پرستیژ و کیفیت بالای دو تیم خاص است. همیشه احساس می کنم مصاف این دو تیم یک فینال است. هیچکس نمی خواهد شکست بخورد. انتظارات از هر دو تیم بالاست و مطمئنم یک نمایش بزرگ را در سن سیرو خواهیم دید. اینتر باید با یک گل وارد زمین شود. باید پیروز شود و توجهی به نتیجه بازی دورتموند نداشته باشد. آنها باید ببرند؛ نه اینکه وقت خود را با حساب کردن در مورد گزینه های دیگر تلف کنند. نراتزوری باید نمایش فوق العاده خود در بارسلونا را تکرار کند. 

با توجه به صعود قطعی بارسلونا، انتظار می رود چند بازیکن اصلی این تیم مقابل اینتر استراحت کنند اما دورتموند برای صعود به کمک بارسلونا نیاز دارد:

بارسلونا برای پیروزی بازی می کند اما من کاملا به کونته اعتماد دارم. واقعا این اینتر را دوست دارم. آنها یک مربی بزرگ دارند و یک تیم فوق العاده هستند اما ذهنیت است که در واقع تفاوت را رقم می زند. امروز، به لطف فرهنگی که کونته با خود آورد (کار سخت و فداکاری زیاد)، تمام بازیکنان نراتزوری مشتاق فداکاری برای تیم هستند. لائوتارو و لوکاکو خیلی خوب کار می کنند. آنها دو مهاجم بزرگ هستند: آنها گل می زنند و در زمین خیلی خوب یکدیگر را پیدا می کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فوق‌العاده برادر ژاوی به عنوان مربی بارسلونا؛ 7 بازی و 7 پیروزی!

آمار جالب‌توجه اسکار هرناندز با بارسلونا همچنان ادامه دارد.

طرفداری | برادر ژاوی این فصل بارها بارسلونا را در غیاب خود ژاوی هدایت کرده و بارسلونای تحت هدایت او در تمامی این بازی‌ها هم دست پر از میدان مسابقه خارج شده است.

بارسلونا در چارچوب هفته 31 لالیگا مقابل کادیز و با گل قیچی برگردان زیبای ژائو فلیکس با نتیجه 1-0 موفق به پیروزی مقابل کادیز شد. این برد در حالی بدست آمد که بازهم شاهد حضور ژاوی هرناندز در کنار زمین به عنوان سرمربی بارسلونا نبودیم و اسکار هرناندز هدایت آبی‌اناری‌ها را برعهده داشت. اسکار هرناندز که به دلیل شباهتش با یورگن کلوپ به اسکار کلوپ در بین هواداران بارسلونا مشهور است، اما آمار فوق‌العاده‌ای در غیاب برادرش و سرمربی اصلی بلوگرانا به ثبت رسانده است.

بر اساس داده‌های آماری، در فصل جاری هرزمان که ژاوی محروم بوده و اسکار هرناندز به جای او در کنار خط حضور داشته، بارسلونا با پیروزی از زمین خارج شده‌است! ژاوی در این فصل با محرومیت‌های زیادی مواجه شده و 7 بازی از همراهی بارسلونا محروم بوده‌است، با این حال غیبت او روی نیمکت تاثیر منفی روی عملکرد بارسا نداشته و آن‌ها هر 7 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

کادیز 0-1 بارسلونا؛ شارژ روحیه پیش از جدال بزرگ اروپایی عملکرد اسکار هرناندز به عنوان مربی بارسلونا
7 پیروزی از 7 بازی!

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • رکورد فوق‌العاده برادر ژاوی به عنوان مربی بارسلونا؛ 7 بازی و 7 پیروزی!
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید