Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز دیدار تیم‌شان مقابل پیکان علیه مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه محبوب‌شان شعار دادند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میهمان پیکان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی پیش از آغاز این بازی به شرح زیر است:

* درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 15 به روی هواداران باز شد و تماشاگران استقلال که بلیت ورزشگاه شهدای شهرقدس را خریداری کرده بودند با ارائه پرینت بلیت خود وارد استادیوم شدند.

* اتوبوس تیم پیکان ساعت 16 وارد ورزشگاه شد و اعضای این تیم بلافاصله راهی رختکن شدند.

* در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی استقبال خوبی از سوی هواداران استقلال از این دیدار به عمل نیامده است و تنها کمتر از 500 نفر در ورزشگاه حضور دارند. بی‌شک خبر فسخ قرارداد استراماچونی و جدایی این مربی ایتالیایی از تیم استقلال و ناراحتی هواداران از مسئولان باشگاه دلیل این موضوع است.

* نکته مهم درباره حضور بازیکنان در ورزشگاه چهره ناراحت و عصبی آنها پس از جدایی استراماچونی از استقلال بود. حتی تعدادی از بازیکنان استقلال با چشمانی اشک‌بار وارد ورزشگاه شدند.

* وریا غفوری قبل از ورود به ورزشگاه با درخواست یکی از دوربین‌های تلوزیونی برای مصاحبه قرار گرفت که وریا در پاسخ گفت بعد پایان بازی حرف خواهم زد.

* خسرو حیدری، بازیکن سابق تیم استقلال برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حاضر شد و به رختکن استقلال رفت.

* اندک هواداران استقلال حاضر در ورزشگاه علیه وزیر ورزش شعار دادند.

* بعد از حضور مشاور فتحی در ورزشگاه و اطلاع هواداران از این موضوع به شدت علیه او و مدیریت شعار سر دادند که او مجبور شد ورزشگاه را ترک کند.

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد