Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@22:03:07 GMT

توقیف 11 خودروی شوتی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۶۲۷

توقیف 11 خودروی شوتی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح عملیاتی روز گذشته پلیس در شهرستان اراک و کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق و توقیف 11 دستگاه خودروی شوتی در عملیات ماموران خبر داد.

براساس اعلام پلیس، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" در این‌باره گفت: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی که رانندگی مخاطره آمیزی در سطح محورهای مواصلاتی دارند، روز گذشته طرحی عملیاتی در این خصوص از سوی ماموران انتظامی شهرستان اراک اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح عملیاتی، ماموران انتظامی شهرستان اراک موفق شدند، 11 دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک، شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها 32 دستگاه ماشین لباسشویی، ماکروویو، کولر گازی، ماشین ظرفشویی و مقادیر زیادی لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه و دیگر کالاهای قاچاق کشف شد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را بر اساس اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:‌ در این عملیات 13 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با تاکید بر تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا در استان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در امر قاچاق کالا و تردد چنین خودروهایی در محورهای مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002wno

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودرو شوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فعالیت فردی که کولر قاچاق در شهر لنگرود می‌فروخت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی انبار نگهداری کولر‌های قاچاق را در اطراف شهر لنگرود شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از این انبار ۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود