Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده انجمن‌های اسلامی دانشجویان گفت: ما به یک فرد رای ندادیم ما به یک تفکر رای دادیم به قول‌ها و وعده‌های بزرگی که قرار بود عملی شوند رای دادیم آیا پشیمان نیستید که به وعده‌های خود عمل نکردید؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد نوری الموتی، نماینده انجمن‌های اسلامی دانشجویان از پردیس شهید رجایی استان قزوین در مراسم روز دانشجو، که امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه نسیبه فرهنگیان برگزار شد، گفت: جناب آقای روحانی، ریاست محترم جمهوری و ریاست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان پس از گذشت ۶ سال از مدت ریاست جمهوری خود هر چند دیر، اما به دانشگاه فرهنگیان خوش آمدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جناب آقای دکتر؛ ایران ما سوای تمامی منابع غنی و ثروت‌ها و جاذبه‌های خدادادی یک منبع بزرگتر و مهمتر دارد و آن هم نیروی انسانی جوان است. جوانی که با امید و انگیزه با شهامت و شجاعت همیشه پای کار بوده و همیشه نشدنی‌ترین کار‌ها را شدنی کرده است همان جوانی که اعتماد به آن‌ها در تاریخ تمام کشور‌ها منشا خیر‌های بزرگی بوده است.
نماینده انجمن‌های اسلامی دانشجویان از پردیس شهید رجایی استان قزوین تصریح کرد: همان جوانانی که در انتخابات حامی اصلی شما بودند همان‌هایی که در سال ۹۶ با شعار با روحانی ۱۴۰۰ همه کار کردند آیا در مدت باقی مانده زمان آن نرسیده شعار و عمل تان را این قرار دهید با جوانان تا ۱۴۰۰. ما به یک فرد رای ندادیم ما به یک تفکر رای دادیم به قول‌ها و وعده‌های بزرگی که قرار بود عملی شوند رای دادیم آیا پشیمان نیستید که به وعده‌های خود عمل نکردید؟
نوری الموتی ادامه داد: جناب آقای روحانی چه بخواهید و چه نخواهید راه سعادت کشور از توجه واقعی به جوانان می‌گذرد مقصود من از جوان همان جوان مومن انقلابی است که در سخن مقام معظم رهبری به کرات به آن اشاره شده است. برای همگان روشن است که یکی از مصادیق بارز جوان مومن انقلابی همین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستند که فردای این کشور منوط به تربیت نسلی است که به زودی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
وی گفت: امروز مخاطبین شما دانشجویان یک دانشگاه نیستند امروز مخاطبین شما یک مجموعه‌ای با ۹۸ واحد دانشگاهی که بیش از صد هزار دانشجو دارد هستند. امروز مخاطبین شما بیش از یک میلیون فرهنگی هستند. مخاطبان شما امروز بیش از ۱۴ میلیون خانواده‌ای هستند که به طور مستقیم با این قشر سر و کار دارند اگر به فکر فرزندانتان هستید، باید در تمامی امور از فرهنگیان استفاده بهینه بشود.
این فعال دانشجویی افزود: اگر امروز در مسائل اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مشکل داریم ناشی از همین عدم توجه به جوانان و مخصوصا فرهنگیان است.
نوری الموتی گفت: ما دانشجویان به دنبال مقصر نیستیم و معتقدیم با ارائه راهکار از سوی نخبگان و صد البته توجه عملی از شما کورترین گره‌ها نیز به دست جوانان باز خواهد شد.  انتقاد کردن همیشه آسان است، ولی ما راهکار هم ارایه خواهیم داد چند مورد از این راهکار‌ها را اشاره می‌کنم و بقیه امور را به دوستان می‌سپارم.
نماینده انجمن‌های اسلامی دانشجویان گفت: ما معلمان بیش از هر چیزی به دنبال حفظ جایگاه بالای خود در جامعه هستیم که با سیاست‌های موجود عملا غیرقابل دسترسی است معلمی که بعد از ۳۰ سال کار و تلاش خالصانه مجبور است برای تامین نیاز‌های ابتدایی خانواده خود مسافرکشی کند چه طور می‌تواند خوب کار کند.
وی افزود: اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیاز به توجه جدی‌تر از جنابعالی و وزیر محترم آموزش و پرورش است به راستی افزایش ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی ناچیز معلمان چه تاثیر بسزایی در زندگی آن‌ها خواهد داشت. ما یک پیشنهادی داریم که در مورد سازو کارهایش هم فکر کردیم باید سازمان نظام معلمی نظیر سازمان آموزشی و مهندسی تاسیس شود تا بتوانند همه جانبه از معلمان حمایت کنند.
نوری الموتی ادامه داد: نظام بودجه ریزی باید تغییر کند نهاد‌ها و موسسات بسیاری با ادعای کار فرهنگی سالانه بودجه‌های هنگفتی را صرف کار‌های به اصطلاح فرهنگی می‌کنند که نتیجه آن را می‌بینیم آیا بهتر نیست این بودجه‌ها را در آموزش و پرورش که اصلی‌ترین نهاد فرهنگی کشور و سردمدار نظام تربیتی است هزینه شود. در پایان بار دیگر با صدای بلند می‌گویم ما جوان‌ها ناراحت از وضع موجود هستیم، اما ناامید نیستیم، زیرا معتقدیم امید آخرین چیزی است که می‌میرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 16 آذر روحانی دانشجو جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یک شرکت دانش بنیان، متشکل از دانشجویان قمی، موفق به تولید محصولات پاک کننده سبز شدند.

قدرت پاک کنندگی بالا و عاری بودن از ترکیبات شیمیایی سمی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات دوستدار محیط زیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال ۱۴۰۰ زیر نظر مرکز رشد دانشگاه ثبت کرده و موفق به تولیدات محصولات دوستدار محیط زیست شدند.   محصولات سوپر حلال چند منظوره، لکه بر فرش ابریشم و شیشه پاک کن از مهم‌ترین محصولات این شرکت بوده که در آنها از حلال‌های سمی و خطرناک استفاده نشده است.   مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قم در دو سال فعالیت خود از بیش از ۳۰ شرکت فناور حمایت کرده است.   این حمایت‌ها شامل حمایت‌های معنوی، اخذ مجوز و اخذ تسهیلات بوده است.   تا الان بیش از یک میلیارد تومان برای شرکت‌های فناور این دانشگاه تسهیلات اخذ شده است.
این محصولات در حال حاضر به صورت کارگاهی تولید شده و در صورت حمایت به صورت تجاری تولید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد