Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:09:35 GMT

تساوی شهرخودرو مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۶۶۹

تساوی شهرخودرو مقابل سپاهان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار تیم‌های سپاهان و شهر خودرو از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر که امروز در ورزشگاه امام رضا مشهد آغاز شد با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

این بازی که در نیمه اول کم افت و خیز و کم حادثه دنبال شد، در نیمه دوم بسیار پر اتفاق بود. در این بازی ابتدا تیم سپاهان با ضربه سر جورج ولسیانی در دقیقه ۶۰ به گل رسید که این گل در دقیقه ۸۹ توسط یونس شاکری پاسخ داده شد تا دو تیم به تقسیم امتیازات راضی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از اتفاقات مهم این بازی می‌توان به اخراج محمد محبی هافبک ملی پوش تیم سپاهان در دقیقه ۶۸ و تعویض جنجالی کومان، هافبک میانی این تیم اشاره کرد.

همچنین دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان در نیمه دوم اتفاق افتاد که در هر دو صحنه توپ به دست بازیکنان سپاهان برخورد کرد که از نظر داور خطای پنالتی نبود.

بعد از این بازی سپاهان ۲۵ و شهر خودرو ۲۴ امتیازی شدند و در همان رده‌های دوم و سوم جدول باقی ماندند. این نتیجه بیشتر از همه به سود دو تیم استقلال و پرسپولیس شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ امتیازی سپاهان به قهرمان

ایسنا/اصفهان تیم‌های هندبال سپاهان و مس کرمان در اصفهان به مصاف هم رفتند که طلایی‌ها نتیجه را به قهرمان این فصل واگذار کردند.

تیم هندبال سپاهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز (شنبه، ۲۵ فروردین ماه) در خانه میزبان مس کرمان، تیم اول جدول بود که در نهایت این دیدار با حساب ۲۷ بر ۲۶ به سود مس به پایان رسید. 

دو تیم این تقابل را پا به پای یکدیگر آغاز کرده و همچنان امتیاز به امتیاز پیش رفتند. دقایقی از بازی نتیجه برابر رقم خورد، اما باز هم مهمان کرمانی فاصله یک امتیازی ایجاد می‌کرد تا جایی که نیمه نخست با حساب ۱۲ بر ۱۱ به سود مس به پایان رسید.

نیمه دوم سپاهان با یک تغییر ترکیبی آغاز کرد، اما مسی‌ها عملکرد بهتری ارائه کرده و فاصله را به ۱۶ بر ۱۲ رساندند.

دروازه‌بان سپاهان با چند سیو خوب دروازه تیمش را چندبار نجات داد، اما در برابر سرعت بالای حمله مس کافی نبود و اختلاف ۳ گل همچنان حفظ شود. 

۱۵ دقیقه پایانی این دیدار پر برخوردتر دنبال شد و دیوار دفاعی محکم پس اجازه تساوی امتیازات را نمی‌دادند.

در نهایت ۲۷ بر ۲۶ نتیجه بازی به سود مس شد تا  قهرمانی کرمانی‌ها قطعی شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!
  • هدیه ۲ امتیازی سپاهان به قهرمان
  • سپاهان، قند روزهای تلخ قعرنشینان!