Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کنونی باشگاه منچسترسیتی از آکادمی مشهور و تحسین‌برانگیز لاماسیا ظهور کرد و در دوران فوتبالی به ستاره ای برجسته در نیوکمپ بدل شد.

او پس از دوران بازی برای کسب تجربه در عرصه سرمربیگری به نیوکمپ بازگشت و در ادامه هدایت آبی اناری‌ها را عهده‌دار شد و عصر طلایی و مملو از جام و افتخار را در کنار «لیونل مسی» و دوستان و با استفاده از سبک معروف «تیکی تاکا» تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران باشگاه بارسلونا پیش‌تر در پاسخ به پرسشی در خصوص بازگشت گواردیولا به نیمکت کاتالان‌ها، پاسخی دو پهلو و رمزآلود داده بودند و حالا «جوزپ ماریا بارتومئو» با تاکید بر همان موضع گفت: این موضوع به من بستگی ندارد. این پپ بود که تصمیم به رفتن گرفت اما درهای نیوکمپ همیشه به روی او باز است.

انتطار نمی‌رود در انتقالات ژانویه در تیم تحت هدایت «ارنستو والورده» تغییری ایجاد شود اما گمانه زنی‌هایی مبنی بر جدایی «ایوان راکیتیچ» و «آرتورو ویدال» شنیده می‌شود.

بارتومئو در این باره تاکید کرد: در ژانویه انتظار تغییر و تحولات زیادی نداریم. تیم متعادلی داریم، نیازی به ورودی جدید نیست اما شرایط از دست دادن بازیکن را هم نداریم.

رییس بارسا در رابطه با شایعات اقدام باشگاه برای جذب «لائوتارو مارتینز» مهاجم آرژانتینی، نیز تصریح کرد: در این پرسش شیطنت وجود دارد! تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که اینترمیلان خیلی خوب بازی می‌کند و او تنها بازیکنی نیست که نظر مرا جلب کرده و این جلب توجه اتفاقی هم نیست زیرا آنان در حال حاضر صدرنشین سری‌آ هستند.

برچسب‌ها اسپانیا ایوان راکیتیچ لیونل مسی بارسلونا پپ گواردیولا ارنستو والورده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا ایوان راکیتیچ لیونل مسی بارسلونا پپ گواردیولا ارنستو والورده اسپانیا ایوان راکیتیچ لیونل مسی بارسلونا پپ گواردیولا ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم