Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@16:03:29 GMT

عکس ؛ واکنش رونالدو به شکست تلخ یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۷۴۵

عکس ؛ واکنش رونالدو به شکست تلخ یوونتوس

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس تیمش را به اتحاد دعوت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس دیشب و در شرایطی که به دنبال بازگشت به صدر جدول سری آ بود، در دیداری جذاب و پرحاشیه با نتیجه ۱-۳ در خانه لاتزیو مغلوب شد تا با پذیرش اولین شکست در این فصل سری آ، حالا با دو امتیاز اختلاف با اینتر در رتبه دوم جدول سری آ قرار گیرد و با توجه به توقف نراتزوری برابر رم، بهترین فرصت را برای بازگشت به صدر جدول از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی یوونتوس در دقایق ابتدایی این دیدار بعد از هفته ها ناکامی در گلزنی و البته حواشی بدلیل مشکلات با مائوروتسیو ساری، موفق به گلزنی و پیش انداختن تیمش مقابل لاتزیو شده بود، اما در ادامه سه بار دروازه بیانکونری باز شد و آنها اولین شکست فصل خود را پذیرفتند که این شکست باعث بروز حواشی قابل توجهی برای یوونتوس در ساعات اخیر شده است.

امروز کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری از جشن شادی گلزنی خود برابر لاتزیو در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، از همبازیانش خواست اتحاد خود را تا پایان فصل حفظ کنند.

رونالدو در صفحه خود نوشت:

“قدرتمند و کنار یکدیگر تا پایان.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس یوونتوس ستاره پرتغالی یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد