Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ساری مرکز مازندران با پیکر مطهر شهید مدافع وطن استوار دوم سید محسن طاهری در زادگاهش وداع می‌کنند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، مازندران علوی تبار در روزهای گذشته بار دیگر معطر به عطر شهدای مدافع وطن شده است. این روزها کوچه و برزن این دیار میزبان آلاله‌های سرخ شهادت از مدافعان امنیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین چند روز پیش بود که شهید مدافع وطن نکایی که در درگیری با اشرار در جنوب شرق کشور درگیر شده و به شهادت رسیده بود و امشب و فردا مردم مازندران با پیکر شهید مدافع وطن و امنیت وداع خواهند کرد.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن استوار دوم سید محسن طاهری از سلاله آل الله، فردا سه‌شنبه 19  آذر از ساعت 8.30 صبح از مقابل مسجد جامع ساری به سمت گلزار شهدای این شهربرگزار خواهد شد مراسم وداع با این شهید والامقام امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.

1300 عنوان برنامه در راستای کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تولید می‌شودجلیلی در دانشگاه شهید بهشتی: هر دانشگاه می‌تواند یک دولت سایه باشد/چند روز قبل از توافق وین، ایرادات سند را به آقای روحانی گفته بودیمیاسوج| یادواره 72 شهید دهستان زیلایی بویراحمد برگزار می‌شود

استوار دوم سید محسن طاهری اهل روستای ششک چهاردانگه ساری بوده که روز شنبه 16 آذر بر اثر تیراندازی یکی از سربازان وظیفه در پاسگاه دریایی برکه سفلین در بندر لنگه به همراه دو تن دیگر از مأموران ناجا به مقام رفیع شهادت نائل شد.

مازندران در دوران دفاع مقدس، انقلاب و عصر کنونی بیش از 10400 شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/681/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس

(تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس

دیگر خبرها

  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • عکس/ مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس «بهروز واحدی»
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • وداع با پیکر «بهروز واحدی» اولین شهید راه قدس ۱۴۰۳
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود