Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:20:36 GMT

اعتماد از دست رفته؛ حالا وقت رفتن است علیرضا

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۸۵۱

اعتماد از دست رفته؛ حالا وقت رفتن است علیرضا

تیم فوتبال برایتون در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ جزیره در ورزشگاه آمکس میزبان وولورهمپتون بود و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا این هفته برای آنها به بهترین شکل ممکن تمام شود. هفته‌ای که با پیروزی در برابر آرسنال در ورزشگاه اتحاد آغاز شد و به تساوی در برابر تیم بالانشین وولوز ختم شد. اما اتفاق مهم در این بین برای فوتبالدوستان ایرانی، اولین بازی علیرضا جهانبخش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ۲۶ ساله فوتبال کشورمان که فصل کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد سرانجام بعد از ۱۴۱۷ دقیقه مقاومت سرمربی تیم، سرانجام وارد پیکار با وولوز شد و حدود ۲۳ دقیقه در زمین حضور داشت. نمایش علیرضا کاملا متوسط بود. یک بازی کم‌اشتباه اما بدون خلاقیت و خالی از اعتماد به نفس.

یک روز قبل از مسابقه بود که خبر رسید باشگاه برایتون هم مانند جهانبخش دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارد و در ژاویه پیش رو، به احتمال بسیار فراوان علیرضا به صورت قرضی از جمع آبی سفیدها جدا خواهد شد. جهانبخش در بازی‌های پیش‌فصل کم و بیش در ترکیب تیم حضور داشت و حتی پاس گل هم داد اما کم کم از دایره تفکرات پاتر خارج شد. در همان مسابقات پیش فصل پیش آمد که او ۲، سه بازی اصلا به میدان نرفت. پاتر نفرات مورد علاقه‌اش را جذب کرد و با شروع مسابقات و نتایج نسبتا خوبی که گرفت، اصطلاحا به ترکیب برنده‌اش را دست نزد. یا اگر هم این اتفاق رخ می‌داد؛ به بازیکن ایرانی‌اش میدان نمی‌داد و فقط می‌گفت به او هم فرصت خواهد رسید. فرصتی که بسیار دیر نصیبش شد.

علیرضا جهانبخش بدون تردید حرفه‌ای ترین فوتبالیست ایران است. بازیکنی که با وجود نیمکت‌نشینی و حتی سکونشینی، دم نزد و مصاحبه‌ای نکرد و حتی در صفحه مجازی‌اش نیز واکنشی نشان نداد. بازیکن سابق آلکمار جنگید و جنگید و جنگید اما بازهم اعتمادی از جانب سرمربی به او نشد. حالا اما دیگر وقت رفتن است. علیرضا به یک مهره فراموش شده تبدیل شده و حتی هواداران برایتون نیز دیگر اعتنایی به او ندارند. وقتی به توییت‌های هواداران برایتون و رسانه‌های هوادارای می‌اندازیم مشاهده می‌کنیم که آنها نیز اعتماد و باور خود را به علیرضا از دست داده‌اند.

چند کاربر معتقد بودند او در حد لیگ جزیره نیست. عده‌ای بر این باور بودند او اعتماد به نفس ندارد. برخی دیگر حضورش در زمین را یک اتفاق نا امید کننده می‌دانستند و با کنایه به آن پرداخته بودند. اکثر نظرات همین‌ها بود. مشخص است که وقتی بازیکنی به میدان نمی‌رود یا وقتی در زمین حضور دارد؛ در پست اصلی خود به کار گرفته نمی‌شود نمی‌تواند توانایی خود را نشان دهد. حالا اما دیگر زمان جدایی فرا رسیده است. ماجراجویی علیرضا در برایتون باید در همین زمستان به اتمام برسد. انتخاب این باشگاه از اول هم اشتباه بود. تیمی که فصل قبل یک مربی تدافعی داشت و حالا یک مربی که به علیرضا اعتقاد ندارد. اگر جهانبخش، به لستر پاسخ مثبت می‌داد شاید کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشت ولی به تیمی رفته بود که فوتبال هجومی بازی می‌کرد و جهانبخشِ پرانگیزه فرصت این را داشت تا در پست اصلی‌اش به میدان برود.

او اولین بازیکنی نیست که از هلند آمده و در جزیره موفق نشده است. وینسنت یانسن و ممفیس دیپای ۲ نمونه حی و حاضر در این مورد هستند. علیرضا می‌تواند در ۲۶ سالگی با یک انتقال عاقلانه به کشوری چون آلمان و یا حتی فرانسه فوتبال خود را دنبال کند و خیلی سریع به مسیر پیشرفت بازگردد. او قطعا از هلند پیشنهاد خواهد داشت اما اولویت باید یکی از ۵ لیگ معتبر باشد و جایی که به او اعتقاد داشته باشند و در پست اصلی‌اش از او بازی بخواهند. بی‌تردید این مهمترین چالش پیش روی جهانبخش و مدیربرنامه او، امیر هاشمی مقدم خواهد بود.

همه منتظر یک زمستان پرخبر از علیرضا جهانبخش هستیم. علیرضایی که باید در تیم جدیدش آنقدر بدرخشد تا برایتونی‌ها متوجه شوند آنها نتوانستند از استعداد گیله‌مرد فوتبال ایران استفاده کنند. درثانی تیم ملی در این برهه حساس به وینگر جذاب خود نیاز دارد.

برچسب‌ها علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلستان علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که طی دیدارهای اخیر پرسپوليس غایب بوده و درگیر مصدومیت دست خود است، قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

شماره یک ملی‌پوش پرسپوليس که پیش از این قرار بود امروز گچ دستش را باز کند، به واسطه حضور تیم در آبادان و غیبت دکترهای تیمش به این دلیل، فردا این اقدام را صورت خواهد داد.

با بازگشت کادرپزشکی پرسپوليس از آبادان، علیرضا بیرانوند فردا راهی کلینیک خواهد شد تا با باز کردن گچ دستش، مهیای ادامه فصل شود.

بیرانوند احتمالا شرایط حضور بازی مقابل سپاهان را به دست بیاورد و بعد از چند بازی غیبت، در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری