Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بارندگی روزهای گذشته به دلیل نبود سیستم دفع آب های سطحی و انسداد مسیر فاضلاب در شهرک بسیج منطقه کوت عبدلله شهرستان کارون، بخشی از این منطقه به زیر آب رفت. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تنها یک روز باران کافی بود تا زندگی اهالی کوت عبدلله به زیر آب برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بارندگی روزهای گذشته به دلیل نبود سیستم دفع آب های سطحی و انسداد مسیر فاضلاب در شهرک بسیج منطقه کوت عبدلله شهرستان کارون، بخشی از این منطقه به زیر آب رفت.

تخلیه کامل آب گرفتگی عین 2 اهواز؛ 500 باب خانه توسط سپاه ولی‌عصر ساخته می‌شودانتقاد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از تلاقی آب و فاضلاب ‌در اهواز‌مدیرعامل آبفا اهواز: شبکه فاضلاب اهواز برای دفع آب‌های سطحی طراحی نشده است

منطقه کوت عبدلله چسبیده به شهر اهواز در هفته های اخیر پس از افزایش قیمت بنزین شاهد اعتراضات مردمی بود که با حضور برخی اغتاش گران منجر به بروز برخی حوادث شد.

اما اکنون که شرایط عادی شده در حالی که انتظار رسیدگی بیشتری از سوی مسئولین نسبت به مشکلات این مناطق وجود دارد متاسفانه شاهد بی‌تدبیری در این رابطه هستیم.

به طوری که با وجود مشکلات چند ساله در سیستم دفع فاضلاب شهری این مناطق ، شاهد اقدام موثری برای حل این معضل نبودیم و هر ساله پس از بارندگی‌های محدودی آب‌گرفتگی های بسیاری اتفاق می‌افتد.

سوال اینجاست که چرا پیش از وقوع اعتراضات و بحران های امنیتی ناشی از مطالبات مردمی مسئولین برای حل مسائل آنان وارد عمل نمی شوند.

گزارش  از محمد امین غفاری

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ابراهیم قنبری بیان کرد: ۲ روز از اتمام بارندگی‌های شدید اهواز می‌گذرد، اما آتش‌نشانان همچنان در حال امدادرسانی به مناطق دچار آبگرفتگی هستند.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به صورت بی وقفه نیرو‌های عملیاتی، ستادی و امریه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با تمام تجهیزات و ادوات در منطقه اکباتان اهواز مشغول کار هستند.

قنبری افزود: سازمان آتش نشانی اهواز همچنین در مناطق سپیدار، ملاشیه و ادهم اهواز نیز بصورت شبانه‌روزی مشغول رفع آبگرفتگی بودند.

در پی بارش شدید باران در ۲ روز گذشته برخی مناطق اهواز دچار آبگرفتگی شدند که سازمان آتش‌نشانی با دستور شهردار وظیفه تخلیه آب‌های سطحی را برعهده گرفتند.

منطقه اکباتان اهواز از جمله این‌مناطق است که برای رفع آبگرفتگی در این‌منطقه از حفر کانال استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • برخی از مسائل در سطح شهر با ماه مبارک همخوانی ندارد
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • آتش بس کافی نیست؛ اسرائیل باید برگردد
  • بارندگی‌های اخیر در اهواز منجر به اتفاق خاصی نشد
  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا