Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:35:37 GMT

نمایشگاهی از جنس خود باوری و توان علمی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۹۴۰

نمایشگاهی از جنس خود باوری و توان علمی

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهادی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اصفهان گفت: در نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی شرکت های دانش بنیان دانشگاه های آزاد استان  شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

فرهادی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله نانو مواد پلیمری ساخت تجهیزات دندانپزشکی، پزشکی، مهندسی بافت و ضخیم و تولید قطعات صنعتی و مواد غذایی فعالیت دارند افزود:برخی ازین شرکت‌ها توانسته اند با اتکا به دانش فنی بسیاری از محصولات را بومی سازی کنند و از انحصار کشور‌های خارجی دراورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود مهم‌ترین دستاورد برپایی این نمایشگاه معرفی دانشجویان به صنعت است به طوری که صنایع با حضور خود در این نمایشگاه افراد برتر را انتخاب و گزینش میکنند.

فرهادی تاکیدی کرد تاکنون یکصد دانشجو با برپایی این نمایشگاه برایشان فرصت شغلی ایجاد شده است.

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی شرکت های دانش بنیان دانشگاه های آزاد استان تا ۱۹ آذر پذیرای علاقه‌مندان است گزارش دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز معلم و روز گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی دو نمایشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز معلم و روز گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی دو نمایشگاه برگزار می‌کند. در این دو نمایشگاه کتاب‌های فارسی و غیرفارسی به نمایش گذاشته می‌شود.

عنوان نمایشگاه با موضوع ۱۲ اردیبهشت روز معلم انتخاب شده است.

اسامی تعدادی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه عبارت است از: «دیدار با آقای عنق» نوشته آر. ال. استاین با ترجمه مسعود ملک‌یاری، «معلم تازه کار» اثر دن گاتمن با ترجمه نسرین شاملو، «پیشتازان ایرانی: روایت زندگی و موفقیت ۱۷ چهره برتر علمی معاصر ایران» نوشته اشکان خسروپور و همکاران، «گوشه دنج کلاس» نوشته دبورا هاپکینسن با ترجمه پریا لطیفی‌خواه.

The dunderheads behind bars by Paul Fleischman, the Swallows by Lisa Lutz

Teachers by Sylvia Ashton-Warner, the Lendry News by Andrew Clements

همچنین به مناسبت ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی نمایشگاه دیگری از کتاب‌های بزرگسال، مرجع و کودک با موضوع فردوسی در کتابخانه مرجع برقرار است.

نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

 


علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند اردیبهشت ۱۴۰۳ روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج از کشور
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود