Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@15:32:48 GMT

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۹۵۵

رئیس جمهور در حکمی «اسماعیل نجار» را برای یک دوره پنج ساله به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسماعیل نجار

در اجرای ماده (8) قانون مدیریت بحران کشور مصوب 1398.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

05.07 مجلس شورای اسلامی، با عنایت به پیشنهاد وزیر محترم کشور و تصویب هیأت محترم وزیران در جلسه مورخ 1398.08.26، نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای یک دوره پنج ساله به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب می‌شوید.

برای انجام این مسئولیت خطیر انتظار دارد با مدیریت جهادی و تلاش مجدانه نسبت به تحقق وظایف مقرر در ماده (9) قانون با اولویت تهیه و تدوین «سند راهبرد ملی مدیریت بحران»، برنامه‌های ملی«کاهش خطر حوادث و سوانح»، «آمادگی و پاسخ» و «بازسازی و بازتوانی» اقدام نموده و در راستای ارتقای همکاری و هماهنگی بین سازمانی و به منظور ایجاد هم‌افزایی و تحقق اهداف کلان، از طریق تشکیل بانک اطلاعات تخصصی مدیریت بحران و دسترسی متناسب به نظام جامع مدیریت اطلاعات، تلاش وافر نمایید.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران حکم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه گندم از مهمترین غلات دنیا و قوت غالب مردم است، گفت: این محصول بیشترین سهم غذای انسان را به خود اختصاص داده و بالاترین تجارت جهانی در بین محصولات کشاورزی را داراست.

وی با اشاره به ذائفه‌ی ایرانیها، نان را پایه ثابت سفره و به عنوان منبع اصلی انرژی، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانست و افزود: تولید نان شامل یک زنجیره کاملی از بهره برداران، تولیدکنندگان، صنایع فرآوری وابسته و بخصوص نانوایی‌ها است.

حاتمی زاده با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم استان یزد بالغ بر ۸۵۰۰ هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار تن گندم مازاد کشاورزان تحویل مراکز خرید شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های مناسب، آموزش و ترویج ارقام جدید گندم و سازگار با کم آبی، اصلاح الگوی کشت، معرفی سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبار همچنین همت بالای کشاورزان و گندمکاران در راستای افزایش بهره وری و تولید، گام‌های بسیار مهم و موثری برداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند