Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:00:56 GMT

استرا همچنان در همسایگی ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۰۰۴

آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده بود، همچنان در این کشور حضور دارد.

اخبار ورزشی- استرا که فسخ یک طرفه با استقلالی‌ها انجام داده بود فعلا در ترکیه حضور دارد و از طرفی دستیارانش به دلیل برخی مشکلات خروج از کشور نمی‌توانند تهران را به مقصد ایتالیا ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سران باشگاه استقلال قصد دارند تا با سرمربی تیمشان مذاکراه کنند و از طرفی فسخ قرارداد این سرمربی ایتالیایی را غیر قانونی تلقی کرده اند.

 تیم استقلال تهران امروز باید در حالی به مصاف  پیکان به میدان برود که استرا را در اختیار ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال ترکیه استقلال ترکیه فسخ یکطرفه استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره گزینه‌های مربی‌گری این تیم سرانجام اعتراف کرد که با یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی مذاکراتی داشته است. طبق ادعای نصیرزاده، میان گزینه‌های خارجی دراگان اسکوچیچ و آندرئا استراماچونی مبالغ بسیار بالایی پیشنهاد دادند که با مخالفت باشگاه تراکتور مواجه شد.

همان‌طور که می‌دانید فوتبال ایران برای برخی چهره‌های خارجی، به معدن درآمدزایی تبدیل شده است. از جمله استراماچونی که یک قرارداد فوق حرفه‌ای با استقلال منعقد کرده بود و موفق شد با کمترین حضور روی نیمکت این تیم، بیشترین مبلغ یورویی را نصیب خود کند.

اسکوچیچ هم که روزگاری تصورش را نمی‌کرد در ایران مربی‌گری کند، برای اولین بار با یک دستمزد بسیار پایین و شرایط زندگی کاملا معمولی در بندرانزلی و تیم ملوان مشغول به کار شد. ملوان اما به سکوی پرتاب این مربی تبدیل شد تا جایی که سکان هدایت تیم‌های فولاد خوزستان، خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان را بر عهده گرفت. نقطه اوج حضور او در فوتبال ما هم سرمربی‌گری در تیم ملی بود؛ اتفاقی که در تصورات اسکوچیچ هم نمی‌گنجید، چه رسد به اینکه او در یک ماجراجویی عجیب با ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند!

دراگان حالا سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله‌های کرواسی است که در فوتبال آن کشور، شغل خوبی محسوب می‌شود؛ طبعا اسکوچیچ دیگر حاضر نیست با قرارداد ۱۰۰ و ۲۰۰هزار دلاری راهی ایران شود. قیمت این مربی به اندازه کافی در کشور ما بالا رفته و این فوتبال که برای خیلی‌ها نان و آب دارد، به دراگان اسکوچیچ هم حسابی ساخت.

دیگر خبرها

  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • اسرائیل تلاش می‌کند اردن را متحد خود و ضدایران نشان دهد/ افکار عمومی اعراب بیش از ایران اردن را تحت فشار قرار داد/ همسایگی با اسرائیل، اردن را آسیب‌پذیر کرده است/ اردن تلاش می‌کند از تنش در رابطه ایران و اسرائیل آسیب نبیند
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!