Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی کوهدار، رییس بنیاد مسکن شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: طی سال‌های گذشته اکثر معابر روستا‌های شهرستان نظرآباد با همکاری مشترک بنیاد مسکن و دهیاری هر روستا آسفالت شده اند.

کوهدار افزود: مشارکت ما بین بنیاد مسکن و دهیاری‌ها بدین شرح است که ابتدا دهیاری هر روستا معبر مورد نظر را زیرسازی کرده و سپس بنیاد مسکن اقدام به آسفالت معابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه در ارتباط با وضعیت بازنگری در طرح هادی روستا‌های شهرستان نظرآباد گفت: شهرستان نظرآباد شامل ۴۷ روستا و هشت هزار و ۷۰ خانوار است که تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار آن دارای طرح هادی هستند.

رییس بنیاد مسکن شهرستان نظرآباد افزود: تاکنون افق طرح هادی در  ۱۲ روستای این شهرستان که شامل روستا‌های دنگیزک، انبارتپه، دولت آباد محمدآباد، نجم آباد، احمدآباد، صفرخواجه، حسین خانلو، کاظم آباد و... می‌باشد تدوین شده و در مرحله بازنگری است و همچنین یک روستا به نام کله بهرام نیز فعلا در حال تهیه طرح قرار دارد.

محمد علی کوهدار گفت : تخصیص قیر رایگان در سال ۹۵ به میزان ۳۱ هزار مترمربع، در سال ۹۶ به میزان ۶۹ هزار مترمربع و در سال ۹۷ به میزان ۵۱ هزار مترمربع و اجرای کامل آن در سال جاری شهرستان نظر آباد را در صدر شهرستان‌های استان البرز به جهت دریافت قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی قرار داد.

انتهای پیام / م.م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن قیر رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عسکری اظهار کرد: برای اجرای طرح هادی در ۱۴۰ روستای استان مرکزی اعتباری بالغ بر ۱,۲۶۶,۳۷۱ میلیون ریال هزینه شده است که شامل ۱۱۵۰۰ متر مربع جدول گذاری، ۶۵۰ هزار مترمربع زیرسازی، ۵۴۸ هزار متر مربع آسفالت، ۱۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع محوطه سازی معابر روستاهای این استان است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص اجرای طرح هادی روستای ازبیزان از توابع شهرستان زرندیه نیز که به صورت نمادین افتتاح شد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح در روستای ازبیزان، از محل اعتبارات ملی و استانی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع انجام و اکنون به بهره برداری رسیده است.

بنیاد مسکن عامل رفع محرومیت و پیشرفت عمران روستایی است

امام جمعه شهرستان زرندیه نیز ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان در جهت عمران و آبادانی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عامل مهم رفع محرومیت، اعتلا و پیشرفت سطح عمران روستا و منزلت روستاییان به ویژه روستاهای محروم در سطح کشور و آن را ثمره خون پاک شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی تاکید کرد: انتظار است روستاییان در حفظ و نگهداری اقدامات صورت گرفته در روستاها به ویژه طرح‌های هادی روستایی بکوشند.

عملکرد بنیاد مسکن در تمام حوزه‌های روستایی درخشان است.

فرماندار شهرستان زرندیه نیز در سخنان خود تصریح کرد: افتتاح طرح‌های هادی در روستاها باعث سربلندی این نهاد انقلابی در دولت سیزدهم شده است.

ابوالقاسم مهری عملکرد صورت گرفته توسط بنیاد مسکن در حوزه‌های مختلف عمران روستایی، مسکن روستایی و شهری را درخشان و مطلوب عنوان کرد و افزود: این اقدامات صورت گرفته، از جمله اجرای طرح‌های هادی روستایی سبب بهبود و تقویت سیما و منظر همچنین عمران و آبادانی و عامل مهاجرت معکوس و رونق روستاها در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

کد خبر 6082224

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان