Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهرستان‌های تهران با سه خانواده شهدای مدافع حرم دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امین قاسمی روز چهارشنبه 13 آذرماه در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم «حجت اصغری شربیانی»، «اسماعیل حسینی» و «غلامحسین رحیمی»، بر تداوم راه آنان و حفظ ارزش‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: عملکرد شهدا در دفاع از امامت و حریم اهل بیت(ع) نشان دهنده پایداری بر دین، نهایت خلوص و شناخت آنها از اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است شهید شربیانی در سن 24 سالگی در 10 مرداد ماه سال 94 در استان حماء سوریه، شهید اسماعیل حسینی در سن 21 سالگی در خرداد ماه سال 95 و غلامحسین رحیمی در 19 سالگی در 11 بهمن ماه سال 93 به دست تروریست‌های تكفیری داعش در سوریه به درجه شهادت نائل آمدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار معاون آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش

فاطمی استاندار یزد در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش که با همراهی جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: رسیدگی به امورات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

وی افزود: پرچم و مکتب شهدا و همینطور توجه به مسئله ایثار و جانفشانی این عزیزان، باید سرلوحه‌ای برای انجام فعالیت‌های مسئولان و مدیران باشد.

استاندار یادآور شد: ما برای تداوم راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های آنان، باید خدمت رسانی به مردم، صیانت از دین، قرآن، عزت و شرف مردم را همواره به بهترین شکل ممکن پیگیری و این راه را برای رضایت و شفاعت شهدا دنبال کنیم.

فاطمی در این دیدار صمیمی که با خانواده‌های معظم شهدای والامقام محمدرضا فتحی، محمد جلیل بهابادی و امیر حسین زینی صورت گرفت، ضمن قدردانی از صبر و فداکاری خانواده‌های این شهدا، هدایایی را به رسم یادبود تقدیم آنان نمود.

این دیدار با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفا یزد، عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و حجت‌الاسلام عباس زارع مدیر کل بنیاد شهید استان یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود