Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@19:17:47 GMT

چند توصیه به خریداران خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۰۸۷

چند توصیه به خریداران خودرو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اوضاع این روزهای خرید و فروش خودرو بدتر از هفته گذشته با تشدید رکود روبه رو است و کسی حاضر به خرید خودرو نیست. جالب اینجاست در این شرایط دو شرکت ایران خودرو و سایپا اقدام به عرضه تعدادی محصولات خود در قالب طرح های فروش اعتباری و نقدی برای مدیریت بازار کرده‌اند اما جو روانی افزایش قیمت دلار و بنزین در کنار تحویل‌های مدت دار  خودرو عاملی شده تا روند افزایش قیمت ها در انواع محصولات این دو شرکت ادامه داشته و نگرانی مصرف کنندگان در خرید خودرو بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط فروشندگان خودرو به مردم توصیه می‌کنند  اگر امروز خریدار خودرو هستند قبل از اینکه خودرو را ندیده‌اید اقدام خرید آنها نکنید. علاوه بر این در طرح‌های فروش‌ فوری شرکت های خودروسازهم  مصرف کننده می تواند محصول خود را با چند ماه تأخیر دریافت کند که این موضوع می‌تواند به صرفه باشد.

در خودروهای خارجی نیز سقف افزایش قیمت‌ها در انواع خودروها پر شده و محصولات دیگر کشش بیشتر قیمت‌ها را ندارند. به عنوان نمونه سانتافه از 670 میلیون تومان به 900 میلیون تومان رسیده است که اصلاً این خودرو ارزش 1 میلیارد تومان را ندارند.

بر همین اساس اگر کسی خواستار خرید خودرو‌های خارجی است نباید به امید گرانی  بیشتر قیمت‌ها اقدام به خرید کند چراکه نه تنها در آینده سودی کسب نمی‌کنید بلکه باید ضرر خواب پول خود را هم باید پیش بینی کرد.

علاوه بر این زمزمه صدور مجوز آزادسازی واردات خودروهای هیبریدی در بازار باعث شده حتی پیش بینی کاهش قیمت ها هم در خودروهای خارجی مطرح شود. به اعتقاد فعالان بازار اگر ورود این خودروها آزاد شود به طور حتم تأثیرات خود را بر کاهش قیمت خودروهای خارجی خواهد گذاشت.

 روی هم رفته بازار بلاتکلیف و فاقد ناظر خرید و فروش خودرو با بی ثباتی قیمت ها هر روز رقم های  متفاوتی را ثبت میکند که در این شرایط اگر خریدار واقعی خودرو هستند با مشاهده محصول نسبت خرید اقدام کنید. در غیر این صورت باید چندین ماه یا سال معطل تحویل خودروی خود باشید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت خودرو خرید خودرو بازار خودرو خودرو خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها