Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحسن علوی عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست عصر امروز این کمیسیون با عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای بررسی تاثیر تحریم‌ها بر پروژه‌های عمرانی و دستیابی به راهکارهای لازم حضور یافت.

نماینده مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: عراقچی درباره بحث تحریم‌ها و شرایطی که هر روز در حال سخت‌تر شدن است مسائلی را مطرح و اعلام کرد در بخش عمرانی و پروژه‌های داخل کشور تا حدی متکی به توان داخلی هستیم که غالباً در کشور در این زمینه دستگاه‌ها به خودکفایی رسیده‌اند و مشکل بسیاری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی اظهار کرد: اما در بحث مواد اولیه، تکمیل پروژه‌های عمرانی ما به خارج از کشور وابسته است که در این میان وجود تحریم‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است و بر اساس اعلام معاون وزیر امور خارجه می‌توان در این مورد با شرکت‌های کوچک خارجی کار کرد که تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا قرار نمی‌گیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: همچنین در این نشست درباره بحث مبادلات پولی میان کشورها و مشکلات موجود در این زمینه مسائلی مطرح شد و قرار است کمیسیون عمران و وزارت امور خارجه برای دستیابی به راهکارهای مناسب تعاملات خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد