Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@06:42:08 GMT

اولین باخت تراکتور پس از اخراج دنیزلی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۱۴۱

اولین باخت تراکتور پس از اخراج دنیزلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و تراکتور از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ گله شاگردان خطیبی همراه شد تا برای نخستین بار در ۳ فصل اخیر، ماشین‌سازی بالاتر از تراکتور در جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

گل‌های این بازی را شاهین توکلی در دقیقه ۴۰ و احمد زنده‌روح در دقیقه ۵۳ به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و جای تراکتور را در رده هشتم گرفت. سرخ‌های تبریزی نیز با ۱۸ امتیاز در رده نهم قرار گرفتند.

43 43

کد خبر 1329489

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور باشگاه ماشین سازی تبریز لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف عراق باشگاه پرسپولیس بودجه 99 امیرحسین فتحی لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی بعد از امضای برگه فسخ قرارداد پاکو خمس در محل باشگاه تراکتور، خبرنگار ما گفتگوی دیگری را با سعید مظفری‌زاده انجام داد تا از شرایط جدایی خمس مطلع شود.

مظفری‌زاده در ابتدا گفت: ما بعد از بازی ذوب‌آهن جلسه‌ای را داشتیم و علت باخت بررسی شد. تصمیم‌گیری‌هایی شد که کار را بهتر دنبال کنیم و نتایج بهتری را داشته باشیم. اما باتوجه به اتفاقاتی که افتاد خانواده آنها تمایل داشتند آنها در کنارشان باشند و از این بابت نگران بودند.

او در مورد روند مذاکرات اظهار داشت: سعی کردیم متقاعد کنیم که کار را ادامه بدهند. ایشان و دستیارانشان هم خیلی علاقه‌مند بودند و همینطور بازیکنان اما به هر حال اتفاقاتی که افتاد باعث شد که قطع همکاری کنیم. ما به تصمیم شخصی ایشان احترام می‌گذاریم و از زحماتشان متشکریم.

مظفری‌زاده در خصوص شایعات پیرامون سرمربی بعدی گفت: هیچ تصمیمی در مورد جانشین آقای خمس نگرفتیم. ما تازه در مورد جدایی ایشان به جمع‌بندی رسیدیم و اصلا وقتی هم نداشتیم که در این مورد صحبتی انجام دهیم و تمام این اسامی شایعه است.

وی با اشاره به ادامه تمرینات تراکتور عنوان کرد: کادرفنی ایرانی که در کنار تیم هستند، هدایت تمرینات را برعهده خواهند گرفت. ما در مقطع حساسی هستیم و کارمان را با جدیت دنبال خواهند کرد. بچه‌ها مصمم هستند که بتوانند در این بازی برنده شوند.

مدیر تراکتور در پایان گفت: آقای خمس از بچه‌ها خواستند محکم کار را ادامه بدهند. نکاتی که لازم بود را در تمرین گوشزد کردند و امیدوارم بچه‌ها بتوانند با بیشترین جدیت کار را ادامه بدهند.

دیگر خبرها

  • تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • عکس / این مرد از ناراحتی باخت تراکتور فوت کرد
  • این هوادار تراکتور بعداز باخت پرگل تراکتور درگذشت
  • تعطیلی تمرین تراکتور برای فراموشی باخت سنگین