Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از دقایقی دیگر به مصاف پیکان می رود. آندره آ استراماچونی سرمربی آبی ها استعفای خود را به طور رسمی ارائه داده و برای همیشه ایران را ترک کرده است.

با این وجود بازیکنان و هواداران استقلال به دلیل استعفای استراماچونی بسیار ناراحت هستند تا جایی که تماشاگران آبی پوش با حضور مقابل در باشگاه اعتراض خود را به گوش مسئولان باشگاه رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته قابل توجه این است که جواد زرینچه سرپرست استقلال با صورتی خندان وارد وارزشگاه شد و به نظر هیچ نگرانی‌ای نداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

به گزارش ورزش سه، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست باشگاه استقلال پس از پیروزی ۳ بر ۲ این تیم مقابل شمس آذر قزوین در گفتگو با خبرنگاران گفت: نماینده فدراسیون فوتبال که نماینده بازی بود، چند بار تاکید داشت که من سمت رختکن نروم. در بازی با سپاهان در آزادی که آقای مورایس و سرپرستشان اینجا بود، تاکید کردند که من هم سمت رختکن نروم و جریمه سنگین کردند. رختکن هم به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و من تا پایان بازی هم به رختکن نرفتم.

وی افزود: من سر تمرین کامل حضور داشتم و کل هفته بودم. رابطه من با آقای نکونام هم الحمدالله خوب است و به هواداران هم که آمده بودند این برد خوب را تبریک می‌گویم.

خواجه گیری تاکید کرد: مشکلاتی هست که اگر مشکلات کم شود، مطمئنا کار تیم جلو می‌افتد. ما تلاشمان را می‌کنیم تا از مشکلات کاسته شود و قهرمان شویم. مشکلات مالی است و اگر مالکیت حل شود، مشکلات هم حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد