Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد اصفهان اظهار داشت: کارکنان بنیاد در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه هدف دارای وظایفی هستند که اگر در زمان خودش به این وظایف عمل نشود، غیرقابل جبران خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، مسعود احمدی نیا معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به همراه سید علی مرتضوی رییس اداره مسکن و امور گلزارها، با هدف ارزیابی عملکرد و بررسی برنامه و چشم اندازهای حوزه تعاون، از بنیاد نایین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی نیا در این بازدید اظهار داشت: کارکنان بنیاد در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه هدف دارای وظایفی هستند که اگر در زمان خودش به این وظایف عمل نشود، غیرقابل جبران خواهد بود.
وی ادامه داد: اولویت‌بندی خدمات قابل‌ ارائه بر‌حسب نیاز، تلاش در جهت اتمام برنامه‌های مصوب حوزه مسکن ایثارگران، ارتقا و بهبود عملکرد مراکز مشاوره و مددکاری، اجرا و معرفی طرح سپاس به‌ عنوان وظیفه همگانی و احیا و بازسازی و به‌روزرسانی طرح‌های اجتماعی از اولویت‌های معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمت رسانی ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند