Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:45:15 GMT

گزینه‌های جانشینی فتحی در استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۲۴۶

گزینه‌های جانشینی فتحی در استقلال مشخص شدند

وضعیت بغرنج باشگاه استقلال تغییراتی، را در رأس این باشگاه به دنبال خواهد داشت. هواداران استقلال که پس از استعفای آندره‌آ استراماچونی و ترک ایران از سوی او، تجمعی اعتراضی مقابل باشگاه داشتند، خواهان برکناری مدیران این باشگاه شدند.

هرچند اعلام نارضایتی هواداران استقلال و البته برخی بازیکنان این تیم از مدیریت باشگاه، مدت‌ها پیش از این هم مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اتفاقات شب گذشته و صبح امروز، مزید بر علت شد تا نارضایتی از مدیریت امیرحسین فتحی اوج بگیرد.

در این بین شایعه استعفای امیرحسین فتحی نیز به شدت اوج گرفت. استفعایی که از سوی اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه تکذیب شد. با این حال آنطور که به گوش می‌رسد، تغییرات در رأس مدیریت باشگاه استقلال بسیار جدی است و به زودی فتحی باید از باشگاه استقلال برود.

نارضایتی وزارت ورزش و جوانان از عملکرد فتحی نیز به گوش رسیده و به همین منظور تغییرات به زودی صورت می‌گیرد. در این خصوص شنیده شده نام محمدحسین قریب، کاظم اولیایی و علی فتح‌الله‌زاده برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده و وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد پس از رفتن فتحی، یکی از این نفرات را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند. وزارت ورزش به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این افراد پیام داده و از آن‌ها برنامه خواسته است.

با این وجود تا زمان انتخاب مدیرعامل، خلیل‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال فعالیت خواهد کرد تا کار‌های باشگاه را پیش ببرد.

مشخص نیست تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال چه زمانی انجام می‌شود و شاید نتیجه بازی امروز با پیکان تاثیر بسزایی در این زمینه داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فتحی استراماچونی استقلال جانشین فتحی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست