Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@03:37:02 GMT

کشف ۸ میلیارد لاستیک قاچاق در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۳۱۴

کشف ۸ میلیارد لاستیک قاچاق در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۸ میلیارد لاستیک قاچاق در ارومیه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف لاستیک خودروی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در محور "ارومیه- تبریز"، خبر داد، و اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید کلانتری حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه- تبریز، به یک دستگاه تریلی، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، ۷۹۹ حلقه لاستیک خودروی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق پلیس لاستیک آذربایجان غربی لاستیک قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی بروجرد به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک های شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور یافتند و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت:در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهم به کلاهبرداری معترف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای قدیمی نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم