Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:34:24 GMT

وزاری خارجه ترکیه و ایران دیدار و گفتگو کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۴۶۰

وزاری خارجه ترکیه و ایران دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «مولود چاووش اغلو»، وزیر خارجه ترکیه در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که با «محمدجواد ظریف»، همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو کرد.

چاووش اغلو در این ارتباط گفته است که درباره روابط دوجانبه ترکیه و ایران و همچنین مسائل منطقه‌ای با جواد ظریف گفتگو و رایزنی کرده است.

این دیدار و گفتگو در حاشیه اجلاس وزرای «قلب آسیا» که با موضوع افغانستان در استانبول در حال برگزاری بوده، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین نشست وزیران خارجۀ کشورهای قلب آسیا موسوم به «روند استانبول» از امروز دوشنبه، در استانبول برگزار شده است.  

در این نشست، وزیران خارجه و مقام‌های ارشد ۱۵ کشور عضو، ۱۶ کشور پشتیبان و ۱۲ سازمان منطقه ا ­ی و بین‌­المللی شرکت کرده‌اند.

کد خبر 4793447

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه افغانستان مولود چاووش اوغلو محمد جواد ظریف ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه ناتو روسیه فلسطین فرانسه ترکیه لبنان عربستان سعودی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

کد خبر 846777 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق عراق

دیگر خبرها

  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول