Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین رویداد بزرگ فناوری‌های حوزه علوم روان‌شناختی و کارآفرینی سایتک، در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر الهه حجازی، رئیس اولین رویداد بزرگ کارآفرینی حوزه علوم روان‌شناختی، ضمن اعلام این خبر گفت: این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه تلفیق حوزه فناوری و علوم روان‌شناختی توانسته است با ثمربخشی در هر دو حوزه، زمینه مناسب برای اشتغال، کارآفرینی و تولید را فراهم آورد.

وی افزود: استفاده از این بستر از ضروریات امروز جامعه علمی و اقتصادی کشور است. لذا دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به عنوان یکی از قطب‌های علوم روان‌شناختی کشور در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات، زمینه توسعه هر چه بیشتر و بهتر علم و فناوری را فراهم کند.

دکتر حجازی خاطر نشان کرد: این رویداد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان نظام روان‌پزشکی جمهوری اسلامی ایران، مرکز توسعه فناوری‌های علوم‌شناختی، مرکز ملی پرورش استعداد درخشان و دانش‌پژوهان جوان و شتاب‌دهنده ابر زندگی در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت psytech.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران علوم روانشناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی با همکاری موسسه آموزش عالی ادیب مازندران، مرکز علمی تقدیس و دانشکده‌های علوم انسانی به طور سالانه در تاریخ 04 خرداد 1403 در موسسه آموزش عالی ادیب مازندران برگزار می‌شود.

هدف اصلی برگزاری کنفرانس ایجاد فضای تبادل اطلاعات در موضوعات مختلف علمی، پژوهشی و اجرایی و بوجود آوردن فرصت های بررسی واکنش جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی و ارائه آخرین دستاوردها در محورهای کنفرانس می‌باشد. محورهای اصلی کنفرانس به شرح ذیل است:

زبان و ادبیات کشورهای اسلامی جغرافیای کشورهای اسلامی علوم ورزشی اسلامی آب و هواشناسی کشورهای اسلامی تاریخ و تمدن کشورهای اسلامی علوم اجتماعی و جمعیت شناسی اسلامی علوم قرآن و حدیث ادیان و عرفان فلسفه و کلام اسلامی آموزش و پروش اسلامی روانشناسی اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی علم اطلاعات و دانش شناسی اسلامی علوم مالی و حسابداری اسلامی باستان شناسی در تمدن اسلامی محیط زیست کشورهای اسلامی مطالعات زنان اسلامی معارف اسلامی اقتصاد اسلامی ارتباطات و جامعه‌شناسی اسلامی علوم سیاسی اسلامی حقوق و فقه اسلامی مدیریت اسلامی شهرسازی و معماری اسلامی هنر اسلامی مدیریت تحول علوم انسانی الگوی ایران پشرفته اسلامی سیاست گذاری و حکمرانی اسلامی فرهنگ و تمدن اسلامی رسانه اسلامی

مهلت ارسال اصل مقالات: 1403/02/27/ اعلام نتایج داوری: 1403/02/30/ اعلام نتایج داوری زود هنگام: 10 روز کاری/ مهلت ثبت نام: 1403/02/30/ برگزاری کنفرانس: 1403/03/04.

برای شرکت در اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • روش‌شناسی رئالیسم انتقادی؛ عناصر، فرایند و گام‌ها
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور