Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز امور قرآنی مهدی قره‌شیخلو در پی ضایعه درگذشت استاد سیدقاسم موسی‌قهار مناجات خوان آستان کبریایی و مداح پیشکسوت پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی قره‌شیخلو در پی درگذشت استاد سیدقاسم موسی‌قهار مناجات خوان آستان کبریایی و مداح پیشکسوت پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت اندوهناک استاد سید قاسم موسوی‌قهار، مناجات‌خوان آستان کبریایی و مداح پیشکسوت موجب تأسف و تأثر جامعه قرآنی کشور گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان عمر پربرکت خویش را صرف مدح خاندان اهل بیت عصمت وطهارت نمود و همواره نام او درخشان وصدای دلنشین او ماندگار باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه قرآنی، مداحان، مبتهلان وخانواده ایشان، غفران و علو درجات برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مناجات خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی به مهندس محسن مهرعلیزاده، درگذشت همسر ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای مهندس محسن مهرعلیزاده
درگذشت سرکار خانم عذرا لباف، همسر محترمه را به جنابعالی و فرزندان بزرگوار و بستگان داغدار تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مکرّمه، رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان، طول عمر با عزت، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896166

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس