Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در احکام جداگانه سرپرستان دو معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم دکتر محمود خدادوست، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، «حفظ و ارتقاء سرمایه‌های انسانی دانشگاه و استفاده از نیروی انسانی متعهد و توانمند، توانمندسازی مدیران و کارکنان با شناسایی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مدون و مورد نیاز، برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت بر فرایند تدوین و پایش برنامه عملیاتی مشترک و اختصاصی دانشگاه با جلب مشارکت مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف»، برنامه‌ریزی منابع، هزینه‌یابی، مدیریت عملکرد و تدوین و اجرای دقیق بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد، حمایت و پشتیبانی از واحدهای عملیاتی در اجرای برنامه‌ها و افزایش بهره‌وری مراکز آموزشی، تحقیقاتی، بهداشتی و درمانی، حفظ و توسعه منابع فیزیکی و تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی به منظور توسعه زیر ساختها نیز از مهم‌ترین وظایف او عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم تاکید شده است: حفظ و استفاده بهینه از تجهیـزات و امکانات مراکز تحقیقاتی، بهداشتی، بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی، تلاش برای توسعه و ارتقاء امور رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی و شناسایی، ساماندهی و تعیین تکلیف مالکیت اموال و املاک دانشگاه از دیگر وظایفی است که برای معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعریف شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در حکم دکتر محمدعلی امام هادی سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه حفظ و ارتقاء باورها و ارزش‌های فرهنگی اسلامی و ملّی و گسترش فضای اخلاقی و معنوی در دانشگاه، بهبود وضعیت خوابگاه‌ها و خدمات رفاهی و ارتقاء کیفیت و کمیت تغذیه دانشجویان و توسعه فضاها و فعالیت‌های ورزشی، شناسایی و توانمندسازی نیروهای فرهنگی زبده و علاقه‌مند از بین دانشجویان و استادان دانشگاه، مدیریت محتوایی شورای فرهنگی دانشگاه از طریق ارائه و پیگیری پیشنهادهای لازم و تحقق مصوبات، اجرای دستورالعمل‌ها و فعال‌سازی شوراها و ستادهای مرتبط با حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی از مهم‌ترین وظایف تعیین شده است.

همچنین رصد وضعیت کلی فرهنگی و اجتماعی و همچنین انجام مطالعات و پژوهش‌های لازم به منظور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی جهت گسترش و تعمیق ارزش‌های اسلامی – ایرانی – انقلابی در همه سطوح دانشگاه، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، دینی، اجتماعی و سیاسی در سطوح استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، ایجاد هماهنگی، انسجام و همکاری لازم میان متولیان امور فرهنگی درون دانشگاه و استفاده از توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی عوامل و دستگاه‌های اثرگذار بیرون از دانشگاه،‌ ایجاد فضای پرنشاط و بالنده در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی،  افزایش مشارکت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی و سازمان‌های مردم نهاد به منظور تحقق اهداف فرهنگی اجتماعی، استفاده بهینه و حداکثری از منابع و امکانات و فضاهای فرهنگی درون و بیرون دانشگاه و ارتقاء سطح مشارکت دانشجویان در تصمیم‌سازی و استفاده حداکثری از توان و استعدادهای آنان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر ماموریت‌های این معاونت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خوابگاه دانشجویی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات درمانی به ۹۳ هزار و ۵۷ بیمار در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۷ فروردین در بیمارستان‌های استان فارس خبر داد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ فروردین در حاشیه نشست نورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بازه زمانی مذکور، ۹۳ هزار و ۵۷ بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان مراجعه و خدمت درمانی خود را دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۸۵ عمل جراحی نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۱هزار و ۹۰۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه‌های آبرسانی استان فارس انجام شد که با معرفی ۱۸۴ مرکز متخلف به مراجع قضایی استان، تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در موازین بهداشتی و معدوم‌سازی بیش از ۵ هزار و ۹۱۳ کیلوگرم لیتر مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی همراه بود.

حسینی در ادامه از خدمت‌رسانی به ۵۷ هزار و ۶۰۴ مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت استان فارس و ویزیت توسط پزشک از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتمین روز از سال جدید خبر داد.

وی با تصریح این که از آغاز فعالیت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۲۹ اسفند تا هفتمین روز از بهار سال جاری، ۴۹۷ مورد بازدید از سطح داروخانه‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌های مواد غذایی از سوی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه انجام شد، افزود: در این بازه زمانی، درخواست‌های ۷۸۶ مراجعه کننده به میز خدمت معاونت غذا و دارو واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه پیگیری شد.

حسینی از مجموع ۸ هزار و ۶۰۹ ماموریت اورژانس از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتم فروردین سال جاری، هزار و ۳۳۰ مورد را مربوط به سوانح ترافیکی اعلام کرد و افزود: در این سوانح، یک هزار و ۶۵۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد، هزار و ۲۴۵ مصدوم بستری شده و ۴۱۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم چنین ۶۸ مورد از ماموریت‌های اورژانس در این بازه زمانی را مربوط به موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد