Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: سلطانی فر تصمیم گیرنده ورزش ایران است و باید به فکر مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی در حاشیه بازی استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعضی از افراد حرفشان با عملشان یکی نیست و متاسفانه استراماچونی دیروز قرار داد خود را با استقلال فسخ کرد، مدیریت نیز استعفای خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوار هستم کسی را به این تیم اضافه کنند که استقلال را خوب بشناسد و به این تیم علاقه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه هواداران از تیم استقلال حمایت می‌کنند و باید به آن ها اهمیت داده شود، افزود: هواداران استقلال وقتی با این مشکلات رو به رو می شوند، ناراحت خواهند شد و باید مسئولان باشگاه به فکر هوادارن استقلال باشند. امیدوار هستم که مدیریت جدید بتواند استراماچونی را به تیم برگرداند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه کسی امروز ترکیب تیم را چیده است، گفت: وقتی شخصی برای هدایت تیم حضور نداشته باشد، این وظیفه به عهده کاپیتان تیم است و امیدوار هستم که در بازی امروز نتیجه مطلوبی را کسب کنند و پیروز بازی شوند تا وزرات ورزش در این چند روز تصمیمی برای استقلال بگیرد و کسی را به عنوان مدیر انتخاب کنند که مدیریت کند و برای منافع خود تصمیم گیری نکند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با برگشت فرهاد مجیدی به این تیم، افزود: خلیل زاده چند روز است که حضور ندارند، چطور می‌تواند گفته باشد که فرهاد مجیدی به این تیم خواهد آمد، مجیدی کجا بوده است که اکنون سرمربی استقلال شود. فعلا باشگاه مدیر عامل و هیئت مدیره ندارد.

نوازی در پاسخ به سوال اینکه وضعیت سلطانی فر را در این باشگاه چطور می‌بینید؟ تصریح کرد: سلطانی فر تصمیم گیرنده ورزش ایران است و باید به فکر مردم باشد، شعار هایی که هواداران سر می‌دهند از سر دلسوزی است و قصد خاصی ندارد.
وی اضافه کرد: من به هواداران حق می‌دهم زیر را هر روز اتفاقات جدیدی در باشگاه استقلال رخ می‌دهد، وقتی تیم آرامش پیدا می‌کند باز هم با اتفاقات جدیدی رو به رو هستیم. از سلطانی فر میخواهم بکسی که لیاقت مدیریت استقلال را دارد به این باشگاه اضافه بکند.

کد خبر 400375

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال محمد نوازی باشگاه استقلال استراماچونی فرهاد مجیدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از اوسمار ویرا پرداخت و او را یک مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای دانست. - اخبار ورزشی -

محمدرضا زادمهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند. بچه‌ها مصمم هستند که در شش بازی آخر نتیجه بگیرند و به لغزش استقلال امید دارند. یکی از قشنگی‌های فوتبال به همین است که تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد عملکرد خوب اوسمار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اوسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین موضوع را عنوان کرده است. یکی از خوبی‌های شخصیت اوسمار این است که به نیکی از همکاران قبلی خود یاد کرده و خط مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم‌فصل هم تیم نشاط و شادابی خاصی پیدا کرده است. اوسمار مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای است. همین که الان اوسمار اینجاست انتخاب گل محمدی بوده است؛ به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می‌کند. این برای فوتبال ما خوب است که تیم‌ها رقیب بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم دست خودشان است. استقلال اگر بازی‌ها را ببرد، قهرمان می‌شود و پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: من از وقتی که یادم هست بحث بر سر این است که این دو تیم خصوصی شوند. باید کارشناسی زیادی در این باره صورت بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی بوده و این کار هم نتیجه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال