Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته ناظر دیدار ذوب‌آهن و نساجی هواداران نساجی نباید پشت نیمکت تیم‌ها طبل بزنند و به همین منظور آنها را از پشت نیمکت تیمشان به جای دیگری از ورزشگاه انتقال دادند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی نیمه نخست این مسابقه به شرح زیر است:

* دانیال اسماعیلی‌فر قبل از شروع دیدار با رضا مهاجری سرمربی نساجی خوش و بش کرد.

* محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی پیش از آغاز مسابقه به سمت تماشاگران این تیم رفت و از آنها بابت حضور در اصفهان تشکر کرد. مهاجری روز گذشته در کنفرانس پیش از این دیدار تأکید کرده بود که تماشاگرانی مانند هواداران نساجی در فوتبال ایران ندیده است.

* علیرضا منصوریان پس از ورود به زمین با یکی از هواداران خردسال ذوب‌آهن خوش و بش کرد و در ادامه پا به توپ هم شد و با توپ جمع‌کن‌ها بازی کرد.

اصفهان| استقبال سرد هواداران ذوب‌آهن از دیدار خانگی؛ آخرین فرصت منصوریاناصفهان| ترکیب تیم فوتبال نساجی برابر ذوب‌آهن اعلام شداصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر نساجی مشخص شد

* ابوالحسن جعفری بازیکن تیم نساجی قبل از شروع دیدار به طرف نیمکت ذوب‌آهن رفت و با علیرضا منصوریان خوش و بش و گفت‌وگو کرد.

* به گفته ناظر این دیدار هواداران نساجی نباید پشت نیمکت تیم‌ها طبل بزنند و به همین منظور آنها را از پشت نیمکت تیمشان به جای دیگری از ورزشگاه انتقال دادند.

* دو تیم بدون بازیکن محروم پا به این مسابقه حساس گذاشته‌اند.

* پس از چند خطای بازیکنان نساجی روی بازیکنان ذوب‌آهن، حسن اکرمی داور این مسابقه به آنها تذکر داد که آرام‌تر بازی کنند.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان