Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تقویت همبستگی و وفاق در جامعه را ضامن تداوم امنیت و آرامش در کشور خواند و گفت: افراد و جریان‌هایی که پیروزی و موفقیت نظام اسلامی در بخش‌های مختلف برای آنان دارای اهمیت است، باید برای تجلی بیشتر انسجام ملی تلاش کنند.

محمود قاسم نژاد در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گیلان، به اهداف این شورا در جهت تبیین و انعکاس صحیح خدمات و اقدامات صورت گرفته نظام و دولت اشاره و بیان کرد: مردم فهیم ایران در مقاطع مختلف چهار دهه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون جنگ تحمیلی، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای و تقویت توان بازدارندگی در مقابل دشمنان، ثابت کرده اند که همواره پایبند آرمان‌های اصیل نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تبیین ضرورت اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ سوخت در کشور برای مردم از سوی صدا و سیما و رسانه‌ها، اظهار کرد: موضوعاتی همچون افزایش میزان مصرف، تحریم‌های ناجوانمردانه، قاچاق و یکسان بودن نرخ برای تمامی سطوح جامعه منجر به تصمیم قوای سه گانه کشور بر اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ سوخت شد که باید به خوبی در تریبون‌ها و برنامه‌های گفتگومحور رسانه ها بیان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه در جریانات اخیر با کمترین تبعات و آسیب در استان مواجه بودیم، گفت: نگاه مدیران استان در تصمیم‌گیری‌ها بر مبنای وحدت، انسجام و وفاق بود و سابقه فرهنگی، بصیرت و بینش صحیح مردم گیلان نیز، نقش اثرگذاری بر وجود آرامش در این استان داشته و دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی گیلان با بیان اینکه وجود همگرایی در میان مسئولان و نیز اندیشه‌ها، جریان‌ها و سلایق مختلف در جامعه به ایجاد آرامش در کشور منتهی می‌شود، افزود: نتایج و اثرات ارزشمند وجود امنیت و آرامش در کشور و استان، به خود مردم می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه معاندان نظام جمهوری اسلامی همواره درصدد برجسته سازی کاستی ها و پیوند آن به موضوعات دیگر هستند، گفت: باید با روایتگری مطلوب و فراگیر، انزجار مردم نسبت به دشمنان و استکبار جهانی گفته و عادی بودن جریان زندگی شهروندان در کشور، به خوبی به تصویر کشیده شود.

قاسم نژاد بر ضرورت تقویت تلاش در جهت خدمت‌رسانی به مردم در راستای جلوگیری از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه تاکید و تصریح کرد: نباید با اقدامات سطحی نگرانه، موجبات تشویش اذهان مردم و دغدغه و نگرانی برای آنان فراهم آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه انتخابات مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند، متذکر شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای تقویت نظام، رهبری، دولت و تیم دیپلماسی در بیان مواضع استکبارستیزانه است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی گیلان به نقش تعیین کننده انتخابات در سرنوشت کشور اشاره و اضافه کرد: امیدواریم مردم با شور و نشاط همیشگی خود، موجب رونق فضای انتخابات و مشارکت حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رای شوند.

قاسم نژاد همچنین به اجرای پرنشاط برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: ۱۶ آذر همواره به عنوان نماد استکبارستیزی، آزادی خواهی و استقلال در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سهمیه بندی بنزین قوای سه گانه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید طلاب اثرگذار برای جامعه در حوزه‌های علمیه تربیت شود، اظهار کرد: باید قدرت تفکر و اندیشه را در تمامی مراکز آموزشی از مدارس گرفته تا دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تقویت کنیم. 


وی با بیان اینکه طلاب خود باید در این زمینه نقش آفرین باشند، افزود: طلاب باید با اثرگذاری در مدارس در قالب طرح‌های مختلف، قدرت تدین، اندیشه و تفکر را در دانش آموزان تقویت کنند. 


آیت الله ناصری با اشاره به اینکه تولید علم، دغدغه رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: اینکه مونتاژ کاری انجام شود، تولید علم اتفاق نمی‌افتد بلکه تولید علم، ساخت محصول از صفر تا صد با تفکر و اندیشه و استفاده از ابزار‌های داخلی است. 


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اگر دانش آموز و دانشجوی ما متفکر و خلاق بار بیاید، در آینده مدیرانی خلاق خواهیم داشت، یادآور شد: مدیری که در سیستم آموزشی سطحی نگرانه رشد کرده باشد، در دوران مدیریت خود با کوچکترین تلاطمی دچار بحران می‌شود و قدرت تصمیم گیری برای عبور از مشکلات ندارد. 


وی تصریح کرد: سیستم آموزشی که سطحی نگری را در کودکان ما نهادینه کرده، آنها را به جایی نمی‌رساند و همه از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا طلاب باید آموزش‌های عمقی ببینند. 


آیت الله ناصری تاکید کرد: القاء تفکر، تدین و تعقل از مواردی است که طلاب باید در آن پیشتاز باشند و در این زمینه با دغدغه پیش بروند. 


وی اظهار کرد: اگر افراد جامعه تفکر و تعقل و تدین نداشته باشند، قدرت تشخیص حق از باطل را نخواهند داشت و در این صورت دشمن می‌تواند به هر شکلی که می‌خواهد بر کشور تسلط پیدا کند و با دروغ پردازی‌های خود، به اهدافش دست پیدا کند. 


امام جمعه یزد بر لزوم کار جدی در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: طلاب باید به این دانشگاه ورود کنند، زیرا دانشجویان این دانشگاه، معلمان جامعه هستند و اگر آموزش آنها صحیح باشد، آنگاه می‌توانند شاگردانی تربیت کنند که به واقع آینده ساز این کشور باشند. 


حجت الاسلام رفیعی، معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار به بیان آماری از طلاب متاهل، وضعیت سربازی طلاب، شرکت طلاب در جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی، جذب طلاب در ارگان‌ها و ... پرداخت.

دیگر خبرها

  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه