Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@22:05:47 GMT

نکونام تیمش را به رده چهارم جدول رساند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۰۲۵

نکونام تیمش را به رده چهارم جدول رساند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. تک گل این بازی را ایوب والی در دقیقه ۱۲ با ضربه سر از توپ ارسالی روی ضربه کرنر به ثمر رساند.

با نتیجه به دست آمده، تیم فولاد خوزستان با ۲۳ امتیاز موقتا در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت تا منتظر نتیجه دیدارهای پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باشد و پارس جنوبی نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

43 43

کد خبر 1329515

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد نکونام باشگاه استقلال پارس جنوبی لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم انتخابات مجلس یازدهم عراق محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس مجلس شورای اسلامی امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!