Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران باشگاه استقلال به مدیریت باشگاه و ترک این تیم توسط استراماچونی اظهار داشت: به هر حال تماشاگران حق دارند، چرا که هر روز یک اتفاق جدید در استقلال رخ می‌دهد، اما حرف آقایان با عمل‌شان یکی نیست. متأسفانه استراماچونی رفت و مدیریت هم استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد:‌ امیدوارم یک نفر را بیاورند که استقلال را بشناسد و به این تیم علاقه داشته باشد. هواداران واقعاً گناه دارند، چرا که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کنند، اما این اتفاقات ناراحت‌کننده است. استقلال به صدر جدول رفته، اما این اتفاقات رخ داد. 


پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از وضعیت قرارداد استراماچونی خبر ندارم و در رسانه‌ها در جریان این اتفاقات قرار گرفتم. امیدوارم این اتفاقات رخ ندهد. 


نوازی درباره اینکه امروز غفوری استقلال را ارنج کرده، خاطرنشان کرد: وقتی کسی نیست این کار به عهده کاپیتان است. ان‌شاءالله امروز استقلال برنده شود تا در چند روز آینده درباره استقلال تصمیم مناسبی گرفته شود. امیدوارم کسی که لیاقت دارد به استقلال بیاید و برای هواداران کار کند. 


نوازی درباره مصاحبه خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال که عنوان کرده فرهاد مجیدی می‌خواهد به استقلال برگردد، تصریح کرد: خلیل‌زاده که در استقلال نیست، چرا که او گفته بود همسرش بیمار است و در استقلال نیست. چطور حالا به این سرعت نتیجه گرفتند که فرهاد مجیدی بیاید؟ مجیدی کجا بوده که بخواهد سرمربی استقلال شود؟ او جایی نبوده و این تصمیمات در فضای مجازی گرفته می‌شود. فعلاً باشگاه نه مدیرعامل دارد و نه هیئت مدیره.


پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه نقش مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان را در اتفاقات رخ داده چقدر می‌دانید، گفت: او تصمیم‌گیرنده ورزش جمهوری اسلامی ایران است. مردم گناه دارند و از روی دلسوزی شعار می‌دهند، چرا که کسی قصد و غرضی ندارد. من به این مردم حق می‌دهم، چرا که خیلی اذیت می‌شوند و تا استقلال می‌خواهد آرامش بگیرد، دچار اذیت می‌شود. امیدوارم یک تصمیم اساسی گرفته شود تا کسی که لیاقتش را دارد به استقلال بیاید.

 

451

پیشنهاد به شما؛

استراماچونی: اگر تا فردا مشکلاتم با استقلال حل شود به این تیم برمی‌گردم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت استقلال محمد نوازی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است

به گزارش قدس آنلاین حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان یکشنبه شب در مکالمه تلفنی درخصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفت وگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این گفت وگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد