Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@18:18:02 GMT

۲ محکوم در یزد از قصاص رهایی یافتند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۱۸۷

۲ محکوم در یزد از قصاص رهایی یافتند

اسلام افشون عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رهایی مددجویان محکوم به قصاص با همکاری اولیای دم جزو برنامه‌های مهم ستاد دیه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط و شورای حل اختلاف است.

وی بدون اشاره به تعداد مددجویانی که مستوجب قصاص هستند به اهمیت رهایی این افراد با همدلی مسئولان  و پیگیری شورای حل اختلاف ، بر انجام این امر مهم تا پایان امسال تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول همچنین از پیگیری برای آزادی چهار مددجوی جرایم غیر عمد با کمک خیران در ماه‌جاری خبر داد که با موفقیت و تامین و پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال محقق شد.

افشون بیان با تاکید بر رسالت این ستاد مبنی بر آزادی مددجویان جرایم مالی غیرعمد که ناخواسته وارد زندان گردیدند خاطر نشان کرد : آزادی هر مددجو می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را به شکل زیادی کاهش داده و جامعه را از هرگونه انحراف دور سازد .

 چهار هزار مددجو در زندان استان یزد به سر می‌برند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آسیب های اجتماعی جامعه دیه زندان یزد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین

دو مقام ارشد فوتبال در چین به اتهام رشوه به زندان محکوم شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه‌های چین روز سه‌شنبه احکامی را در پرونده‌های فساد علیه دو مقام فوتبال صادر کردند که بر این اساس چن یونگلیانگ معاون پیشین دبیرکل اتحادیه فوتبال چین به 14 سال و دونگ ژنگ مدیرعامل پیشین سوپرلیگ چین به هشت سال زندان محکوم شدند.

دادگاه شهر ژیانینگ در استان هوبی روز سه‌شنبه چن یونگلیانگ را به دلیل دادن و دریافت رشوه به 14 سال زندان محکوم کرد. دادگاه شهرستان شهر جینگژو نیز دونگ ژنگ را به دلیل دریافت رشوه به هشت سال زندان محکوم کرد.

رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان

در چین، کمپین مبارزه با فساد در فوتبال از نوامبر 2022 آغاز شده است. تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند این کمپین رکوردها را در مدت زمان و تعداد دستگیری‌ها شکسته و آن را به بزرگ‌ترین کمپین مبارزه با فساد در تاریخ فوتبال چین تبدیل کرده است.

در پایان ژانویه سال جاری، دادگاه بین‌المللی شهر هوانگشی استان هوبی، چن ژیوآن رئیس پیشین اتحادیه فوتبال چین را به دریافت رشوه و کسب ثروت به مبلغ بیش از 81 میلیون یوان (حدود 11.4 میلیون دلار) متهم کرد.

کمیسیون بازرسی انضباطی استان هوبی حزب کمونیست چین در فوریه 2023 گزارش داد که چن ژیوآن به دلیل مشکوک بودن به نقض قانون و انضباط تحت بازجویی قرار گرفته و از تمام سمت‌هایش برکنار شده است.

در مارس 2023، هوانگ سونگ رئیس دپارتمان مسابقات فدراسیون فوتبال چین و وانگ شیائوپینگ رئیس کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال چین و در ماه اوت، سرمربی پیشین تیم ملی مردان چین هم مورد بازجویی قرار گرفتند.

همچنین در ماه اکتبر، دو ژائوکای معاون پیشین اداره کل دولتی تربیت بدنی و ورزش جمهوری خلق چین در یک پرونده فساد بازداشت شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • رهایی محکوم به قصاص از دار مجازات در شهرستان تویسرکان
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند