Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی قربانی گفت: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ملت شریف و انقلابی ایران تفاله‌های طاغوت آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی را از کشور بیرون کردند ما با خائنین این حکومت‌ها درگیر بودیم و ۴۰ سال است که این درگیری‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها رژیم شاهنشاهی را برانداخت بلکه دست بیگانه را از کشور قطع کرد، افزود: بیگانگان آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی باز هم در این طمع هستند که خودشان را به کشور ما برسانند و به دارایی‌ها و ظرفیت‌های کشور ما دست‌بُرد بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ما در زمان دفاع مقدس ۸ سال در برابر تمام توپ‌ها و تانک‌های و ادوات روز دنیا و انواع و اقسام سلاح‌های شیمیایی، که بیگانگان در اختیار صدام قرار داده بودند ایستادگی کردیم و پوزه دشمن را به خاک مالیدیم و یک وجب از خاک کشور خود را به آن‌ها ندادیم.  

سردار قربانی در ادامه با اشاره به صحبت‌های اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که گفته بود «اگر برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، راه دیگری جز اقدام نظامی نباشد، اسرائیل این کار را خواهد کرد» گفت: اولا ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و این را بارها اعلام کردیم و ثانیا اسرائیل کوچک‌تر از این حرف‌هاست که بخواهد علیه ایران از این غلط‌ها کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اگر مرتکب کوچک‌ترین خطایی در قبال ایران شود، از همان لبنان «تل‌آویو» را با خاک یکسان می‌کنیم و اصلا نیازی نیست که از ایران موشک و تجهیزات بلند شود.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما رزمندگانی هستیم که به فرمان ولی امرمان، دستان‌مان بر روی ماشه است، گفت: خدا می‌داند که اگر یک شب حضرت آقا دستور دهند که موشک‌ها بلند شوند، همه این صهیونیست‌ها دست‌ها را بالا می‌کنند؛ ما از جرثومه‌های فساد نمی‌ترسیم و گوش آن‌ها را می‌بُریم.  

سردار قربانی ادامه داد: بعد از زدن هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا در فراز خلیج فارس توسط نیروی هوافضای سپاه، ما به هواپیمای بعدی آمریکا که ۳۶ نفر از نیروهای اطلاعاتی در آن بودند اخطار دادیم که ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه وقت دارید مرز ما را ترک کنید، آن‌ها هم با ترس و لرز گفتند «چشم» و فرار کردند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز قلب و روح ملت‌های یمن، سوریه، عراق، لبنان و غزه با ایران است، خاطرنشان کرد: حوادثی که در ایران و لبنان و عراق به وجود آمد، در راستای ضربه زدن به اتحاد جبهه مقاومت از جمله جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار قربانی ۴ خرداد ۹۸ گفته بود: دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد که ما او را چه کار خواهیم کرد. آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلا ۲ ناو جنگی وارد منطقه کردند. این ۲ ناو را در صورت کوچکترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم. دشمن برای ما گردن کلفتی نکند. 

«سید عباس موسوی» امروز در واکنش به ادعاها و تهدیدات نظامی اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران ها و مشکلات داخلی سرمداران آن می دانیم؛ رژیمی که شالوده و ماهیت آن در طول ۷۰ سال سابقه اشغالگری بر تهدید و تجاوز بنا شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر قدرت مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت مردم خود در دفاع از کیان ایران و امنیت ملی خود لحظه ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1329520

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق انتخابات مجلس یازدهم محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک منبع ویژه در مقاومت فلسطین به جزئیات مذاکرات غیرمستقیم نیروهای مقاومت و تل آویو پرداخت و در این ارتباط گفت: «با وجود وضعیت دشوار مذاکرات و رد هر آنچه از سوی اسرائیل ارائه شده است، مذاکرات همچنان ادامه دارد.»

به گفته این منبع فلسطینی، رژیم صهیونیستی با وجود همه انعطاف‌پذیری‌هایی که حماس به‌ویژه در موضوع زندانیان نشان داد، در زمینه تعداد زندانیان به عنوان حسن نیت، پاسخ خود را به حداقل تعداد رسانده است.

این منبع به المیادین گفت که این رژیم پیشنهادی ارائه کرد که شامل انتقال آوارگان به چادرها در منطقه شمالی تحت نظارت سازمان ملل است و این پیشنهاد از سوی حماس رد شد، چون حماس و مقاومت بر بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان اصرار دارند، حتی اگر نابود شوند.

این منبع آگاه افزود: اسرائیل پیشنهادی برای بازگشت تدریجی و مشروط زنان، کودکان و سالمندان آواره ارائه کرد و این تعداد از ۶۰ هزار آواره بیشتر نبود، در حالی که تعداد آوارگان از ۸۰۰ هزار نفر فراتر می‌رود.

این منبع به المیادین گفت: «اسراییل» به آتش بس اشاره نکرده و پیشنهاد روشنی درباره عقب نشینی از مناطق شلوغ ارائه نکرده است. واضح است که اشغالگران به دنبال تثبیت حضور خود در کل شمال، مرکز، شرق و جنوب نوار غزه هستند. حماس و مقاومت اصرار دارند نقشه‌ها را ببینند و این نقشه‌ها شامل عقب نشینی کامل اسرائیل از نوار غزه باشد. حماس بر بازگشت آژانس امداد رسانی آنروا به شهر غزه و شمال اصرار دارد و اسرائیل امتناع می‌کند.

پیشنهادات تل آویو در حالی مطرح شده که ساعاتی پیش، خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از ۲۰۰ فلسطینی را در داخل بیمارستان شفای نوار غزه و اطراف آن به شهادت رساندند. پیکر ده‌ها شهید فلسطینی هنوز روی زمین در اطراف بیمارستان شفا افتاده است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرده است که اشغالگران صهیونیست محاصره بیمارستان شفا را تشدید کرده و کادر درمان را در این بیمارستان بازداشت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب شهر غزه خبر داد.

این تعداد شهروند فلسطینی از زمان حمله نظامیان صهیونیست در تاریخ ۱۸ مارس تاکنون بدون هیچ دلیل موجه بازداشت شده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

علاوه بر بیمارستان امل، ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته قبل انواع جنایات وحشیانه را علیه آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای نوار غزه مرتکب شده است.

کد خبر 6063227

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • روایت المیادین از جزئیات مذاکرات حماس و تل‌آویو
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس