Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی پس از بررسی درخواست و مکاتبات استاندار البرز مبنی بر تاسیس شهرداری در شهر پلنگ آباد از توابع شهرستان اشتهارد، به این درخواست پاسخ مثبت داد. 

درمتن این نامه از سوی وزیر کشور خطاب به استاندار البرز آمده است: پیرو نامه ای در تاریخ یکم مهرماه ۹۸ مبنی بر تبدیل روستای پلنگ آباد مرکز بخش پلنگ آباد از توابع شهرستان اشتهارد به عنوان شهر پلنگ آباد و در پاسخ به درخواست مطرح شده طبق آیین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و قانون شهرداری و در صورت تحقق تعهدات دستورالعمل "نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شهر و تاسیس شهرداری" و سایر مفاد دستورالعمل مذکور، تاسیس شهرداری در شهر پلنگ آباد بلامانع اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج واقع شده است.

این شهرستان به عنوان منطقه هدف «طرح توسعه» در استان البرز معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان البرز اسلامی ایران شورای اسلامی شهرداری وزیر کشور قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی ظهر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در حسن‌آباد فشافویه اظهار کرد: مدرسه هر کشور به عنوان محل کشت آن کشور است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد، جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم می‌گذرد ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مردم و به‌ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شاه حسینی با زیربنای ۱۲۲۹ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزیر، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، خانواده شهدا، خیرین و جمعی دیگر از مسئولان امروز در شهر حسن‌آباد فشافویه افتتاح شد.

منبع: فارس

کد خبر 746717

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد
  • موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ۲ نرخی شدن تعرفه آب