Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان با برتری ذوب‌آهن اصفهان و پیکان پیگیری شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان تیم اکسون مقابل تیم شورا و شهرداری قزوین 3 بر 2 پیروز شد. اکسون ست‌های اول و سوم را با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 14 واگذار کرد، اما ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 15 بر 10 پیروز شد و دومین برد خود را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان نیز با هدایت میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی، مقابل افق قم قرار گرفت و 3 بر صفر این حریف را شکست داد. همچنین ذوب‌آهن اصفهان 3 بر صفر مقابل ستارگان فارس به برتری رسید.

مسابقه دو تیم توسعه اقتصادی اطلس و سایپا نیز روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

رکورددار دوومیدانی ایران مربی بدنساز تیم والیبال بانوان سایپا شد/ بی‌اطلاعی هاشمی از تغییر زمان برگزاری لیگ!

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم