Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:01:21 GMT

حریق در مسکن مهر مرودشت/ ٨ نفر مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۳۰۴

حریق در مسکن مهر مرودشت/ ٨ نفر مصدوم شدند

حسن همتی سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با مهر گفت: این حادثه در حدود ساعت ١٧امروز دوشنبه اتفاق افتاده و هم اکنون تیم اورژانس در محل حادثه حضور دارند .

وی درادامه گفت: این آتش تحت کنترل قرار گرفته و  مهارشده است و مصدومین این سانحه به تیم های امدادی اورژانس ارجاع داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی اورژانس فارس بیان کرد: چهار نفر در محل مداوا و چهار نفر هم به بیمارستان منتقل شدند.

همتی درادامه گفت: ساکنین بلوک نیز تخلیه شده اند و در حال حاضربیمارستان های شهید مطهری مرودشت و سوختگی شیرازدرحالآماده باش هستند.

کد خبر 4793508

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن همتی اورژانس فارس حریق مرودشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها شهرکرد تعطیلی مدارس بیرجند خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مصدوم در پی انفجار مین در آذربایجان غربی

رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: بدنبال انفجار مین در کوه بلفت سردشت دو نفر مصدوم شدند.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان غربی، فرزین رضا زاده افزود: این دو مصدوم که رهگذر بودند بدنبال انفجار مین دچار مصدومیت شدند.   وی ادامه داد: یکی از مصدومین بدلیل شدت انفجار دچار قطع عضو از ناحیه پا شده و مصدوم دیگر با ترکش از ناحیه پا و شانه مصدوم شده است‌.    رضازاده با بیان اینکه مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس سردشت به بیمارستان منتقل شده اند، گفت: حال عمومی مصدومین پایدار گزارش شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۹ مصدوم در سوانح رانندگی در شهرستان گتوند
  • ۱۹ مصدوم در سوانح رانندگی در گتوند
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • 2 مصدوم در پی انفجار مین در آذربایجان غربی
  • چهار حادثه دیده و یک مصدوم در محور اورمیه_مهاباد
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام